piątek, 1 marca 2013

Peddie is Back!!

Dziś jestem mega szczęśliwa a dlaczego znalazłam najnowszy wywiad Burkelego Duffielda z magazynem Twist sami zobaczcie

XOXO,
TWIST

TWIST: Czego możemy się spodziewać w dalszej części sezonu House of Anubis?
Burkely Duffield: Cóż, do tej pory w tym sezonie, widzieliśmy rodzaju Eddie i KT, próbując dowiedzieć się, tę tajemnicę, wraz z resztą Sabunas. Jak rzeczy rozwikłać, zobaczysz prawdziwą złowrogą złoczyńcę za tej kadencji, a następnie, po prostu gdy sądzimy, że już go rozwiązał, to przyjdzie "wokół i wrócić do nas. Jest to z pewnością wysokie stawki sezon na pewno.

TWIST: Czy Eddie ma żadnego romansu w tym sezonie?
BD: Och, tak, absolutnie. Chodzi mi o to, Eddie i Patricia, cała relacja Peddie jest bardzo trwały i dynamiczny stosunek do powiedzenia najmniej. On zdecydowanie ożywia tę miłość z Patricią i jak zawsze, że rodzaj Bonk głowy próbując przez to z ich złych umiejętności komunikacyjnych. To jest góra-dół, jak zawsze związek z tymi dwoma

TWIST: Czy uważasz, że Eddie dojrzał lub uprawiane od zeszłego sezonu?
BD: Tak, na pewno, że Eddie dojrzał. Ostatni sezon wszedł trochę wątpliwości i chciał być wielkim człowiekiem na kampusie, ale w tym sezonie, to wie każdy, więc wszedł mieć lepszy czas z wszystkimi. Zdając sobie sprawę z jego Osirian uprawnienia przychodzi do światła, on ma do podjęcia tej roli lidera w Sabuna, i powiedziałbym, że jest zdecydowanie dojrzał i wychował się w sposób, w którym znajduje się w miejscu, gdzie ma on prowadzić ludzi, a nie tylko mieć "cokolwiek" postawa.

TWIST: Jaki był twój ulubiony odcinek do tej pory?
BD: Dla mnie na początku kręcenia sceny, w których mogę otrzymać oryginalne wizje, kiedy po raz pierwszy zobaczyć siebie w pokoju zbiornika i jestem przerażony, co się dzieje, był moim ulubionym. Bardzo lubię moje sceny wzrokiem. Myślałem, że to naprawdę fajny aspekt sho


.

A więc Peddie powraca
Piszcie komcie bo jak nie będzie co najmniej 2 to przestanę pisać opowiadania

6 komentarzy:

  1. NARESZCIEEEE. Peddie powraca. Przy okazji świetna notka

    OdpowiedzUsuń
  2. NARESZCIEEEE. Peddie powraca. Przy okazji świetna notka

    OdpowiedzUsuń
  3. jej peddie powraca :D jestem taka szczęśliwa :D ciekawe w którym odcinku ♥

    OdpowiedzUsuń