wtorek, 26 marca 2013

Przepraszam.

Hey kochani. Z bólem serca chciałabym wam powiedzieć że odchodzę! Przepraszam Was. Nie
wytrzymuję już tego. Ostatnio zdarzyła się taka sytuacja że Bella napisała do mnie że usuwa mi mój 11 scenariusz. I usunęła.A pisała mi że mogę je publikować kiedy chcę. A kiedy chciałam  go opublikować to w wersjach roboczych go nie było. Przepadł:(
A siedziałam nad nim 40 minut bez przerwy. Chciałam wam zrobić niespodziankę i dodać najlepszy oto scenariusz. I wszystko szlak trafił. A był on według mnie świetny:( Chciałam wam  podziękować za te kilka dni. I przekonałam się że Bella nie szanuje tego co  piszę. To już chyba 3 raz kiedy usunęła to co napisałam.
Przepraszam was. Może kiedyś wrócę. Może.....
Pozdrawiam Aneks.

7 komentarzy:

  1. Szkoda. Ale też zauważyłam, że nie ma tego rozdziału:( a tak się na niego cieszyłam. Założ swój własny blog, na którym będziesz publikowała te opowiadania. Te albo inne. Mam nadzieję jednak że nie porzucisz pisania, i będę miała okazję podziwiać jeszcze Twoją twórczość. Jakbyś zdecydowała się pisać nowego bloga albo coś, to daj znak na e-mail : mkamila916@gmail.com . Będę czekać na wiadomość:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze poinformuję cie. Możliwe że przeniosę się na innego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda pisz na innym bolgu bo każdego dnia wchodzę na ten blogo.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli zdecyduję gdzie chcę pisać to w ostatniej notce mojego autorstwa na tym blogu poinformuję was gdzie dokładnie. Uwielbiam Was.
    Pozdrawiam Aneks

    OdpowiedzUsuń
  5. okej myśle że każdy Cię lubi i che żebyś Pisała dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. żal jak usówa to jest chamska może załóż swój blog i daj tu linka bo poprostu uwielbiam jak piszesz ♥♥♥♥ poprostu się załamałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie. Na pewno wstawię wam linka. Jesteście wspaniali i Bardzo żałuję tego ze nie mogę dalej już pisać na tym blogu. Nigdy o was nie zapomnę .Pozdrawiam Was i bardzo tęsknie.
    Aneks.

    OdpowiedzUsuń