niedziela, 24 marca 2013

9 scenariusz.

Hey kochani oto 9 scenariusz.

E-Patricio bo ja.........
P-Tak?
E-Ja bardzo się o ciebie martwiłem.
P-(Uśmiecha się)
E-I  Patricio chciałem ci  powiedzieć że przez ten czas kiedy nie byliśmy razem to bardzo za tobą tęskniłem.
P-(Rumieni się) Ja za tobą też.(Całuje go)
E-Czyli co? Peddie powraca?
P-Sam zdecyduj.
E-(Całuje ją) Taka odpowiedź ci wystarczy?
P-Jak najbardziej.
E-To co będziemy to ogłaszać wszystkim?
P-Myślę że tak może na  obiedzie?
E-Tak najlepiej.Wiesz że cie kocham?
P-Tak wiem.
E-Dobra to ja idę do pokoju. Spotykamy się na obiedzie. Pa.
P-Papa.(Wychodzi)

W  pokoju Pat, Joy i Mary.
Jo-A coś ty Pat taka wesoła.
P-A co nie mogę?
M-No możesz możesz ale nigdy nie byłaś cała w skowronkach.
Jo-No gadaj Pat  o co chodzi?
P-No dobrze pogodziłam się z Eddiem.
Jo-Jeejjjj nareszcie.
M-I co jesteście dalej Peddie?
P-Tak.(Uśmiecha się)
Jo-No wreszcie.  To świetnie.
M-Tak do bardzo fajnie.(Przytulają sie)

Na obiedzie.

E-Ej ludzie chcielibyśmy coś ogłosić.
W-(Oprócz Pat,Eddiego,Joy i Mary) Co?
P-Jesteśmy razem.
A-To świetnie.
N-Nareszcie.
F-No wreszcie Eddie nie będzie już tak gadać przez sen jak to cię bardzo kocha i jak strasznie za tobą tęskni.
P-(Rumieni się)
J-Oooo jakie to słodkie.
Wszyscy Dziwnie się na niego patrzą. 
E-Powoli zmieniasz się w Amber.
A-O dzięki. Ejjj.
E-Sorka Amber.

I co podoba się.? Następny nie wiem kiedy.
Pozdrawiam Aneks.

4 komentarze: