niedziela, 24 marca 2013

KCA 2013+Pozdrowienia dla Polskich fanów

Hey kochani jak tam mija wam niedziela????
U mnie całkiem dobrze
..............
Gala KCA już się odbyła a my Polscy fani możemy ją zobaczyć dziś o 20 na Nickelodeon
Szukając zdjęć z gali natknełam się na filmik właśnie z KCA 2013 w którym Jade Brad i Alexandra pozdrawiają polskich fanów...
Niestey nie chce się tu wkleić więc macie LINK
Na gali pojawiła się Ana Molvoy Ten.Jednak zabrakło Eugena 
Oto zdjęcia

Zdjęcie: Dziewczyny Anubisa na KCA 2013!!! ;) /Patricia

Zdjęcie: Ochhh... Jakie Alfonsy ;-) ~ Amber <3
Zdjęcie: Ana i Jade na KCA 2013! Szkoda że Ana musiała odejść z serialu! Tęsknie!/Patricia
Zdjęcie: Jade i Brukley na KCA 2013! Tworzą świetną parę w serialu, ale czy też mogą być razem w realu? (podobno są dobrymi przyjaciółmi) <3 /Patricia

Zdjęcie: Ana OMG jak piękna ! Dajemy lubię to !
/Fabian
Zdjęcie: Dziewczyny na wczorajszej gali !
Która ma najładniejszą suknie ? 
Dla mnie wszystkie !
/Fabian
Zdjęcie: JEJ!!! Już dzisiaj o 20.00 gala KCA na Nickelodeon !!! Będziecie oglądać? Ja napewno !!! ~ Amber <3
Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Jestem bardzo ciekawa czy wygrali.......
Mam nadzieję , że będziecie komentować
Dziś powinna ukazać się 2 część 12 opowiadania
Pozdrawiam 
Bella

4 komentarze:

  1. Ja też mam nadzieje.Chce żeby HOA wygrało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HOA JEST bezsnu sory miom że peddie wróciło to cieszę ale szkoda że nie ma nathali kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka. Ale się cieszę że Obsada nas pozdrawia. Jupiii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom ja też chce żeby HoA wygrało:* kiedy next rozdział? Mam prośbę do wszystkich którzy czytają ten komentarz: zawieszam bloga, i potrzebuję kogoś (admina) na niego. Więc gdyby ktoś kogoś znał, to bardzo proszę o poproszenie tej osoby na wejście na mój blog, tam wszystko pisze. Jeszcze raz fajna notka. Kiedy następny rozdział?:):*

    OdpowiedzUsuń