wtorek, 12 marca 2013

1 scenariusz od Aneks

Hey kochane do mojego bloga dołączyła Aneks.Niestety nie ma ona konta na bloggerze dlatego scenariusze i notki będzie mi przesyłać na e-maila
Bella Martin

---------------------------------------------
1 scenariusz od Aneks

(W domu Anubisa byli już wszyscy oprócz Patricii)
Jo-Hej Trudy nie wiesz kiedy Patricia przyjedzie?
T-Gwiazdeczko,Patricia powinna być za chwileczkę.
Jo-No dobra Dzięki Trudy.(Joy podeszła z niepokojem na twarzy do Niny,Amber,Fabiana, Eddiego i Alfiego)
N-To bardzo dziwne że Patricii jeszcze nie ma. Nie?
F-Tak Nino zawsze przecież przyjeżdżała pierwsza. Ze mną. Powiedział zdenerwowany Fabian.
A-To może do niej zadzwonimy?
Al-Tak to dobry pomysł.
Jo-Nie Alfie Trudy mi mówiła że będzie za chwilę. Ale nie licze na to.
Al-A może Ufo ją porwało?
W-(Wszyscy oprócz Eddiego i Alfiego)-Ta napewno.
Jo-Eddie a ty co nie martwisz o Pat czemu nic nie mówisz przecież to twoja dziewczyna?
E-Yyyy no właśnie bo my.......... Już nie jesteśmy  razem.(Powiedział smutny chłopak)
Joy-Co jak to? Kiedy zerwaliście? Jak? Gdzie?
E-.............
N- No dobra teraz ważniejsze jest gdzie jest Patricia!
A-Może......
V-Zapraszam wszystkich do salonu. Teraz!(Krzyknął Victor)
A-Co on znowu chcę!
F- Mam złe przeczucia!
E-Ja też!
V-Więc tak zapraszam panie Sweet.
P. S. Dzień dobry dzieci mam dla was ważny i smutny komunikat!
W-Jaki?
P.S.- Panna Williamson..........
W-Co?
P.S.Ona........
-----------------
Dziękuję za przeczytanie. Mam nadzieję że się spodobał. Pozdrawiam Aneks:)


3 komentarze:

  1. co ona co ona ? O_O ja chce jeszcze jeden ale przerwałaś w najciekawszym momencie :D ♥ super

    OdpowiedzUsuń
  2. no dalej pisz już następny ,bo nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy dodasz następny ? ♥

    OdpowiedzUsuń