wtorek, 26 marca 2013

12 Opowiadanie cz 2+1 Polski zwiastun 3 sezonu


Po szkole poszliśmy do krypty aby poszukać jakiś wskazówek.Nie wiedzieliśmy od czego zacząć.Podeszłam do grobu.Ręka znów zaczeła mnie boleć.Tak samo jak Alfiego.Znowu pojawiły się te litery.Fabian podszedł do mnie.
-Zaraz!Przeczytajcie to od tyłu-powiedział
-Kielich Ankh-powiedziałam
-Po wypiciu Eliksiru Zycia z Kielicha staniesz się nieśmiertelnym.Może Robert chce wypić eliksir w końcu zna na niego przepis.Przecież ma ponad 130 lat.-powiedział Fabian
-Victor pewnie go szuka-powiedział Eddie
-Dopuki Kielich jest ukryty na strychu napewno go nie znajdzie!Tylko Eddie może otworzyć tajną skrytkę-powiedziałam.Wyszliśmy z Krypty i poszliśmy do DA wszyscy siedzieli w salonie
-A co to za zebranie-wtrącił Alfie i usiadł obok Willow która od wyjazdu Nel mieszkała w Domu Anubisa
-Gdzie wy byliście??Denby ogłosiła jakiś konkurs tanieczny!Te pokraki z Domu Izydy znów zamierzają wygrać-powiedziała Mara
-Tym razem my wygramy!-powiedziała Joy-Ja Pat,Fabian i Willow byliśmy na obozie tanecznym w wakajce
-Serio? Fabian-Powiedział uradowany Jerome
-Uspokujcie się-powiedziała Joy-Myślałam na tym tańcem który tańczeliśmy we czwórkę na zakończenie obozu
-Whudint?-zapytała Willow
-Kroki są proste więc się nauczycie-powiedziałam
-Ok to jutro próba w szkole?-zapytała Joy
-Ok-powiedzieliśmy i poszliśmy do swoich pokoi
Siedziałam w pokoju z K.T.Odrabiałyśmy lekcje
-K.T mogę cię o coś spytać?
-Jasne
-Fabian ci się podoba??-to pytanie dusiłam w sobię od wyjazdu Niny.K.T uśmiechnęła się nieśmiało-Wiedziałam!
-Tylko proszę nic nikomu nie mów.Wiem , że Fabian chodzi z Niną-Przerwałam jej
-Nie chodzi z nią.Zerwali ze sobą kiedy wyjechała-powiedziałam
-Serio??Zapytasz się go no wież czy mnie też tak lubi?Wiem , że jesteś jego najlepszą przyjaciółką
-Pewnie-Ktoś zapukał-Proszę!-to był Eddie
-Pat może poszłabyś ze mną na spacer?-zapytał
-Pewnie-odpowiedziałam.Wyszliśmy z Domu Anubisa.Poczułam jak Eddie wplątuje swoje palce w moje.
-Strasznie się cieszę , że cie mam-powiedział
-Ja ciebie też-Eddie staną , chciał mnie pocałować
-Spróbuj mnie złapać-powiedziałam i pobiegłam do lasu.Niestety nie byłam zby szybka i Eddie z łatwością mnie złapał.
-Złapałeś mnie!Więc zasługujęsz na nagrodę-Powiedziałam i pocałowałam go.Jednak Eddiemu to nie wystarczało.Przygniutł mnie do drzewa i zaczą całować po szyji.To było nie do opisania czułam się jak w niebie.
-Eddie zaraz będzie szpilką chodzmy!-powiedziałam niechętnie odrywając się od jego warg
-Okej ale jutro powtórka-powiedział
-No niewiem-znów mnie pocałował.
-----------------------
Tak tak Kabian......Nie wiem dlaczego ale mam od niedawna ogromną jazdę na tę parę.Nie miałabym nic przeciwko gdyby w serialu taka para powstała....
W ostatniej notce pokazywałam wam filmik w którym Jade Alex i Brad pozdrawiają nas..Napisano o tym na popularnym serwisie plotkarskim Kotek.pl
Wczoraj oglądając Nicka i czekając na iCarly natrafiłam na 1 Polski zwiastun 3 sezonu
KLIK

Niestety znalazłam nagrany tylko w takiej wersji....
Cieszycie się , że 3 sezon już niebawem w Polsce???
Następne opowiadanie za min 6 komci

3 komentarze: