czwartek, 21 marca 2013

Wywiad:)

Hejka mam tu dla was krótki,przetłumaczony wywiad z Eddiem.(Burkely).
Jest on bardzo fajny:) Nie wiem czy kiedykolwiek go czytaliście ale i tam go zamieszczam:)

TWIST : Czego możemy się spodziewać w dalszej części House of Anubis ?

Burkely Duffield:  Cóż, do tej pory widzieliśmy Eddiego i K.T próbujących rozwiązać tajemnicę, wraz z resztą Sibuny. W obecnej sytuacji zobaczymy prawdziwego złoczyńcę, a następnie gdy już sądzimy że to koniec nagle pojawia się złoczyńca i pojawiają się owe kłopoty. Z pewnością będzie ciekawie.


TWIST: Czy Eddie nie ma żadnego romansu w tym sezonie?

Burkely Duffield: Och, tak. Chodzi mi o to ,Eddie i Patricia cała relacja PEDDIE jest nadal aktualna. Eddie ożywia tą relację,Tylko po prostu nie mogą się dogadać. Ten związek ma wzloty i upadki.
 
TWIST: Czy uważasz że Eddie dorósł od zeszłego sezonu?

Burkely Duffield : Tak, na pewno.W ostatnim sezonie było wiele wątpliwości, chciał być "wielkim" człowiekiem, ale w tym sezonie on to wie.Zdaje sobie sprawę z tego że jest Orisonem i liderem Sibuny za razem. I powiedziałbym, że zdecydowanie dojrzał i wychował się w sposób.


TWIST:  Jaki jest twój ulubiony odciek jak do tej pory ?

Burkely Duffield :  Dla mnie na początku kręcenia sceny, w których mogę otrzymać oryginalne wizje, kiedy po raz pierwszy mogę zobaczyć siebie w pokoju ze zbiornikiem i jestem przerażony, tym  co się dzieje w około, był moim ulubiony odcinkiem. Bardzo lubię sceny które widać jakby moimi oczami. Myślę że to naprawdę fajny aspekt show.

I co podoba wam się? Mi osobiście podoba się  pytanie 2 w którym Burkely opowiada o Peddie. A wam?
Pozdrawiam Aneks:)

2 komentarze:

  1. Mi też:) bardzo fajnie, że przetłumaczyłaś ten wywiad. Nie komentowałam wcześniej, ale nie chce żebyście odchodziły więc nadrabiam straty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że się podoba Mam nadzieję że wiekszość czytelników też będzie komentować

    OdpowiedzUsuń