piątek, 15 marca 2013

Peddie Kiss!!!!!!

Hey Skarby!

Was też zasypało tak jak mnie?

Są z tego plusy.Nie poszłam dziś do szkoły!Heh

Jestem mega szczęśliwa!!Wiecie dlaczego???
Peddie powraca
tumblr_mjp46kldQN1rks7puo1_500.png
W następnym tygodniu w odcinkach Pat pocałuje Eddiego!
Widać to w najnowszym promo
KLIK
Oglądaliście może najnowszy odcinek...
K.T pomaga Patrici w odzyskaniu Eddiego
Jestem cała w skowronkach .....
Już nie mogę się doczekać wtorku i nowych odcinków

To na tyle bo za bardzo nie ma o czym pisać

Do zobaczenia

Bella <3 b="">

3 komentarze:

  1. oglądałam piszczałam z radości też nie poszłam dzisiaj do szkoły :D ale to dlatego że jestem chora nie mogę się doczekać następnych odcinków spełnilo sie moje życzenie czekałam na to cały czas :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa!!!!!!!!!skacze z radości i śpiewam. ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo!Nasz kochany serial staje się taki jak marzyliśmy!

      Usuń