poniedziałek, 25 marca 2013

Poprawiony 10 scenariusz.

Hejka kochani. Tu oto jest wyczekiwany 10 scenariusz

E-Sorka Amber.
A-Spoko.
Jo-No to wracając do was.  Robimy jakąś imperę z okazji powrotu Peddie.
E-W sumie to całkiem niezły pmysł. Patricia zgadzasz się?
P-Dobra.
A-Jeee czyli robimy imprezę to kiedy może w sobote?
E-Dobra spoko.
A-Aaaa czyli mamy 3 dni tylko na przygotowanie. Dziewczyny idziecie ze mną jutro na zakupy?
Dz-Tak.
J-Ołkej to wszystko załatwione.
A-Ej a jeszcze każdy ma mieć parę. Do tańczenia. Impreza w domu okej?
W-Okej.
A-To idę się spytać Victora.

W gabinecie Victora.
A(Puka)
V-Wejść.
A-Dzień dobry chciałam się spytać czy możemy zrobić w sobote impreze  o 19 w domu?
V-Yhh no dobrze impreza może się odbywać do 23 00?
A-23 00? Dziękuję bardzo.
V-Dobra a teraz wyjść.
A(Wychodzi)

Amber Wchodzi do salonu

A-Victor się zgodził i możemy bawić się do 23 00. Super nie?
W-Noo.

3 dni później. Dzień dyskoteki.
Śniadanie.
A-(Wchodzi.) I  co wszyscy mają parę na dyskotekę?
W-Tak.
A-To świetnie.
T-Gwiazdki zrobiłam jedzenie na dziś wieczór.
P-To super.
Jo-Nie mogę się doczekać.
E-Ja też.
J-Eddie nie może się doczekać aż zatańczy z Patricią prawda Eddie?
E-No i to jak.
P(Uśmiecha się)
Jo-No chyba że Pat nie będzie chciała z tobą zatańczyć.
E-No co ty  Joy przecież jasne że będzie chciała. Prawda gaduło?
P- Hmm no nie wiem zastanowię się.(śmieje się)
E-(Obrażony)
P-Ojj już się nie obrażaj.
W-(śmieją sie)
E-(Uśmiecha się) No dobra.
A-Okej to spotykamy się na dole o 19 00 dobra.
W-Dobra.

16 30. Pokój Niny i Amber.
N-(Siedzi i czyta książkę) 
A-Nina Nina wstawaj musimy się szykować na dyskotekę.
N-No dobra jeszcze 5 minut sobie poczytam.
A-Okej to ty se jeszcze czytaj a ja idę do łazienki się pomalować.
N-Okej.

W łazience.
A-(Maluje się) Aaaaaa

5 komentarzy:

  1. Dziękuję tamten poprzedni scenariusz 10 mi zupełnie nie wyszedł więc go usunęłam i zmieniłam na ten

    OdpowiedzUsuń
  2. super co się stało amber ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz wam mogę zdradzić że nic poprostu sobie paznokcia połamała:)Haha

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra scenariusz... czekam na następny:)

    OdpowiedzUsuń