środa, 27 marca 2013

Wyjaśnienia

Hey kochani!!
A więc pora na wyjaśnienia bo to co Anka napisała nie jest prawdą!
Pisałam jej chyba z 5 razy , że jest grafik i żeby nie dodawała tyle notek w jednym dniu bo nie nadążacie komentować.Kiedy jest mój dzień dodam opowiadanie to ta jeszcze scenariusz...
Zrozumcie mnie!!
Może większość z wam woli Ankę i nie będzie wchodzić na mojego bloga..Przez to nie spałam całą noc mam gorączkę i nie poszłam do szkoły.
Mam nauczkę nie zatrudniać niedoświadczonej 11 latki...
Mam nadzieję , że mi wybaczycie

7 komentarzy:

  1. Czemu tak piszesz. Przestań. Nie psz tak o Ani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Posłuchaj... Nie jestem na ciebie zła ani nic, ale to co napisze może ci się nie spodobać. Rozumiem, że jest grafik, ale to my- czytelnicy tego bloga chcemy by dodawała więcej. Wiem że mogłaś się trochę zdenerwować, ale to nie powód aby usuwać coś nad czym Ania pracowała bardzo długo. Pomyśl , jak byś ty się czuła, gdyby to tobie ktoś zniszczył coś nad czymś tyle pracowałaś, wkładałaś w to tak wiele wysiłku. No dobra. A teraz coś dotyczące tego bloga. Zawsze go czytałam i będę czytać, mimo że myślisz że się od ciebie odwrócimy przez te aferę. Twoja fabuła jest ciekawa, głównie dlatego że ubóstwiam Patricię. Piszesz bardzo dobrze, i bardzo cię proszę abyś czasem dodawała notki przed czasem, bo są tak ciekawe, że czytam je w kółko. Czekam na nexta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłuchajcie!
      Okej usónełam ten scenariusz ale zostawiłam go w kopiach więc nie przepadł.Napisałam jej , że może go dodać kiedy jest jej kolej.A ona pisze takie bzdety więc ją usónełam z bloga

      Usuń
  3. Szkoda że już niepisze ale rozumiem.Po prostu nie umiałyście ze sobą współpracować
    Mam pytanie kiedy będzie mój nagłówek z Fabinką bo czekam któryś dzień??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cię przepraszam!!!Właśnie nad nim pracuje!Spodziewaj się go dziś wieczorem!

      Usuń
  4. Lubię Was każda pisze super i jescze raz super od kiedy 1 raz tu weszałam to go polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. ito rozuiem to sama osoba napisała komentarz u góry

    OdpowiedzUsuń