niedziela, 17 marca 2013

Scenariusz 3 od Aneks

Scenariusz 3. od Aneks.
L-Ona.....
Jo-No co? (Mówi przestraszona)
L-Ona jest w coraz gorszym stanie . Jej stan pogarsza się co każdą minutę.Nie wiadomo czy przeżyje tą noc. Musimy jak najszybciej operować.
E-No to na co czekacie?
L-Musimy mieć zgodę rodziców lub opiekuna prawnego panny Williamson.
Jo-Ja mam numer do jej mamy. Zadzwonię do niej. 
L-Dobrze(Poszedł)
Jo-(Rozmowa telefoniczna) Dzień dobry mówi Joy Mercer.
M.P(Mama Patricii)-No dzień dobry Joy masz do mnie jakąś sprawę.?
Jo-Tak słyszała pani że Patricia i jej ojciec mieli wypadek samochodowy?
M.P-Nie nic takiego nie słyszałam(Płacze)Coś się im stało?
Jo-Ojciec nie żyje A Patricia otarła się o śmierć. Jest w krytycznym stanie. Musi mieć zgodę na operację. Inaczej umrze.
M.P-Tak tak mają moją zgodę Oczywiście. Oby żyła.
Jo-  Napewno  przeżyje Do widzenia.
M.P-Do widzenia.
Lekarz wychodzi
L-I co mamy zgodę na operację ?
E-Tak niech państwo już operują.
L-Dobrze to potrwa 9 godzin.
E-Zostanę tu.
L-Nie nie idzcie już. Musicie wszyscy we trójkę odpocząć.
E-Nie ja jej tu nie zostawię.!
N-Eddie może to jednak dobry pomysł. Musisz odpocząć.
E-Nie Nino chcę być teraz z nią.
L-Proszę już iść zadzwonimy do pana jak wszystko się skończy.
E-No dobrze.
Jo-To do widzenia.
N-Do widzenia.
L-Tak dzieci to widzenia.
W domu Anubisa(Eddie Joy i Nina wchodzą)Akurat jest obiad)
A-I co z nią?(Krzyczy)
N-Amber nie krzycz tak.Jej stan się pogarsza. Teraz trwa operacja.
Al-A ile będzie trwała?
E-9 godzin.
W-Ile?
Jo-Niestety.
V-(Wchodzi do jadalni) Dzieciaki pierwsze informacje od lekarzy. Panna Williamson jest w trakcie operacji. Lekarze mówią że teraz walczą bo.......
Pozdrawiam Aneks.

3 komentarze:

  1. Łzy mi lecą to jest świetne.Czekam z niecierpliwością na następny.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny ♥ :'( dodaj jak najszybciej nie mogę się doczekać co będzie dalej ♥

    OdpowiedzUsuń