czwartek, 21 marca 2013

Niestety:(

Hey kochani. Pisze do was Aneks. Niestety to na mnie wypadło. Muszę wam napisać że razem z Bellą podjęłyśmy  decyzję że jeśli pod ostatnimi notkami nie będzie komentarzy, ani pod tą notką.........Odchodzimy. Nie może być tak że my się wysilamy aby notka wa się spodobała a wy macie to w nosie. Ja na razie nie będę dodawać notek nie wiem jak Bella. Jeśli pod 3 ostatnimi notkami  i scenariuszami itd. Nie będzie dużo komentarzy to odejdziemy:(
Pozdrawiam Aneks.

9 komentarzy:

  1. Nie odchodźcie! Uwielbiam wasz blog, ale nie zawsze mam czas aby komentować, ale od teraz postaram się to robić częściej. Tylko dla was:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ja się cieszę że napisałaś ale to chyba nie wystarczy:( Jeśli więcej osób się zainteresuje odejściem
    Wtedy pomyślimy

    OdpowiedzUsuń
  3. nie róbcie mi tego ;( zostańcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślimy:) Zobaczymy ile osób zareaguje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Większe szanse mogłyby być gdyby ktoś się zgłosił do konkursu. Jeśli ktoś się zgłosi to pomyślimy i może zostaniemy. Ale na razie nie wygląda na to żeby tak się stało

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłosze się może, ale podaj więcej informacji o czym to ma być, od kiedy ma się zaczynać i ile trwać itd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie odchodźcie.Bella wiesz że czytam wszystkie notki ale ostatnio nie miałam czasu komentować teraz mam tę anginę.Teraz będe komentować.
    A co z tym konkursem bo lżałam w łóżku a jak weszłam to jakiś konkurs chyba coś z Peddie?Za bardzo nie miem o czym ale moż ewezme udział <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkurs polega na napisaniu scenariusza pt.,,Zejście Pedie" Czyli w tym scenariuszu Peddie ma sie zejśc:) Wszystko inne jest zapisane w notce pt.,,Konkurs"

    OdpowiedzUsuń