czwartek, 7 marca 2013

7 Opowiadanie


Patricia
Siedzieliśmy z Niną i Nel w naszym pokoju.Opowiadałam im jak to jest z Eddiem
-Moim zdaniem powinnać zmienić wygląd.Może włosy?-zapytała Nel
-Mam od niedawna kręcone-Odpowiedziałam
-A co powież na kolorowe pasemka?-zapytała Nina
-Ooo właśnie uwielbiałam jak je nosiłaś-powiedziała Nel
-Możemy je pokręcić-odpowiedziałam i wyjełam pudełko pełne doczepianych kolorowych pasemek.Dziewczyny wpieły mi fioletowe.
Zeszłyśmy na śniadanie byli już tam wszyscy.Usiadłyśmy
-To jak piosenka skończona?-zapytał Zeyn
-Tak-Powiedziała Nel
-Nie-powiedziała w tym samym czasie-Tamta mi się nie podoba napiszę inną
-Żartujesz sobie jest świetna-powiedziała Nina
Po śniadaniu poszłyśmy do szkoły.
Nina
Nie wiem co się dzieje Fabian mnie unika.Kiedy  tylko coś do niego powiem odpowiada tak lub nie.Nie wiem co się dzieje.Teraz muszę pomóc Pat w sprawach z Eddiem.Mam nadzieje , że wszystko się ułoży.....
Patricia
Siedziałam w szkolnym salonie.Wpadły mi do głowy słowa piosenki.Była ona o Eddiem.Nareszcie wydusiłam z siebie te słowa.Kocham go!
Nagle zauważyłam Eddiego i KT on ją obejmował!!!!Zaczeła się lekcja w salonie.Nina,Nel i Zeyn usiedli obok mnie.Denby zaczeła opowiadać o miłości.Łzy staneły mi przed oczami.Nie mogłam wytrzymać.Wybiegłam ze szkoły...
----------------------------------------------
Bardzo przepraszam , że taki krótki i za to , że mnie tyle nie było.Następne opowiadanie będzie dłuższe i trochę z perspektywy Eddiego.Oglądaliście może nowe odcinki naszego HoA????Są niesamowite bardzo podoba mi się to , że Pat i Alfiego postawili w taki świetle jak KT!!...
Zapraszam was na nowego bloga o grafice którego prowadzę z dziewczynami KLIK
Bardzo proszę o komy!

1 komentarz: