niedziela, 17 marca 2013

9 Opowiadanie


Patricia
Ten czas kiedy Eddie mnie całował był niesamowity.Nie chciałam tego kończyć.Nagle zza szkoły wyszli wszyscy nasi przyjaciele.Zaczeli klaskać i piszczeć.Szybko oderwaliśmy się od siebię.
-Dzięki!!-Powiedział Eddie z sarkazmem
-To twoja sprawka??-Wskazałam na Nel
-Ojj tak-Powiedziała i się do mnie przytuliła
Poszliśmy do szkoły
Sweet wszedł na scenę
-A więc jednogłośnie w Konkursie Talentów zwyciężają Kickin Daisies.......-Wszyscy zaczeli wiwatować.Mocno przytuliłam się do Eddiego a on powiedział mi na ucho....
-Chodźmy się przejść!-Wymkneliśmy się do Ogrodu który w świetle księżyca był przepiękny.
-Strasznie mi brakowało Ciebie,nas i jeśli chodzi i K.T ona jest tylko przyjaciółką..
-A ja?-zapytałam
-Cóż a ty-Podszedł do mnie złapał w pasię-Jesteś Najpiękniejszą dziewczyną na świecie-Chciał mnie pocałować.Powstrzymałam go
-Naprawdę?-zapytałam
-Tak jesteś moją Pat-Teraz już się nie opierałam.Eddie całował z taką czułości.Nie wiem ile spędziliśmy w lesie.Potem poszliśmy do Domu
Rano razem z Niną i Nel zeszłyśmy na śniadanie.Eddie i Fabian już tam byli.
-Hey-powiedziałam i usiadłam obok Eddiego..
-Hey-pocałował mnie w policzek
-Przystopujcie z tym-powiedział Fabian
-Zostaw ich.Przecież dopiero się zeszli-powiedziała Nina
Fabian nie odezwał się nawet na nią nie spojrzał.Jakby jej wogóle nie było.
W szkole
Szłam korytarzem.Zobaczyłam Eddiego i podeszłam do niego
-Ooo hey-powiedział i chciał mnie pocałować
-Nie w szkole-powiedziałam ale z uśmiecham musnełam jego usta
-Tylko tyle?Dobra musimy zrobić zebranie Sibuny
-Tak bo wież nie do końca powiedziałam ci o Obrończyni.Stałam się nią dzięki tobie.Bo cię kocham
-Ja ciebie też-Chciał mnie pocałować gdy nagle Sweet wyszedł z gabinetu
-No proszę was szkoła to nie miejsce na te rodzaju zabawy-powiedział i poszedł
-A jest jeszcze coś chodzi o Nine i Fabiana-powiedziałam
-Tak Fabian strasznie dziwnie zachowuje się w towarzystwie Niny-powiedział Eddie
-A ona nocami to przebolewa.Cały czas płacze
-To dlatego nie mogę w nocy spać
-Wież więź miedzy Wybraną a Osirionem
Nagle podeszła do nas K.T
-Hey.Powiecie mi dlaczego Fabian tak ostro zachowuje się względem Niny?
-Sami chcielibyśmy wiedzieć
Poszliśmy do salonu szkolnego na Historię.Usiadłam z Eddiem na kanapie a K.T na drugiej.Po chwili Fabian usiadł obok niej.Zaraz potem podeszła do nich Nina
-Hey mogę usiąść?-zapytała
-Tak-powiedziała K.T
-Nie-powiedział Fabian w tym samym momenice 
-O co co chodzi?Odkąd tylko przyjechałam unikasz mnie-Krzyknęła Nina po czym wybiegła ze szkoły.Wstałam i pobiegłam za nią.Eddie również wstał i powiedział do Fabiana
-Brawo stary.Możesz być z siebie dumny- I rówież pobiegł za Niną
---------------------------
Jak widać wena mi powróciła.Mam nadzieję , że się podoba.
Też czekacie na nowe odcinki tda?
Nie mogę się doczekać powrotu Peddie
Słyszeliście może o tych plotkach , że Mara umrze?
To bzdura.Przecież Tasie wstawiała zdjęcia na Twittera przez kręcenia całego 3 sezonu!Te osoby co sobie to wymyśliła mają tupet..


Nie wiem kiedy pojawi się następna część.
W czwartek mam dzień samorządności w szkole i go ogranizuję.Mamy taką tradycje w szkole , że 6 klasa uczy za nauczycieli.Ja mam uczyć Angielskiego bo jestem najlepsza z klasy(Nie wieże w to)
Oki
Do zobaczenia!

2 komentarze: