sobota, 30 marca 2013

13 Opowiadanie cz 1


Patricia
Mieliśmy próbę w szkole.Alfiemu trochę trudno było z zapamiętaniem kroków.Zauwarzyłam , że Fabian stoi teraz sam.Podeszłam do niego
-Hey-powiedziałam
-Hey
-Słuchaj mam pewną przyjaciółkę która cię bardzo lubi!
-Która?Joy?
-Nie
-Willow?
-Nie
-Błagam nie Mara?
-Nie.Jak już dojdziesz która to mi powiedz
Odeszłam od niego i poszłam do K.T i Mary oby pomóc w zapamiętaniu kroków
Fabian
Miełem mentlik w głowie.Po chwili przypomniałem sobię , że została jeszcze K.T!W sumie to ona też mi się podobała ale nie umiałem się do tego przyznać przed samym sobą.Zauwarzyłem , że właśnie weszła do klasy.Poszedłem za nią.Musiałem jej to powiedzieć.Wykorzystałem okazję , że reszta trenuje do występu.Wszedłem
-Część-powiedziałem
-Hey
-Wież podoba mi się pewna dziewczyna-zauważyłem , że K.T smutnieje.-Jak powiedzieć jej , że ja kocham?
-Poprostu to zrób
-A mogę sprubówać na tobię?
-Jasne
-Kocham Cie!
-Świetnie , a teraz idź i jej to powiedz
-Właśnie to zrobiłem
K.T
Czy ja dobrze usłyszałam?Fabian właśnie powiedział mi , że mnie kocha?Nie wiedziałam co zrobić?Jak się zachować?Popatrzyłam w jego oczy.Po chwili nasze usta złączyły się w pocałunku.
Patricia
Wyciągnełam Eddiego ze szkoły.Postanowiłam powiedzieć mu prawdę.
Eddie
Patricia przyprowadziła mnie na cmentarz.Na pomniku ujżałem napis ,,Angie Williamosn"
-Twoja matka?-zapytałem
-Tak zmarła przy porodzie moim i Piper
-Twój tata się teraz wami opiekuje?-zauwarzyłem , że Pat płacze.Przytuliłem ją do siebie
-Nie!Po śmierci mamy wpakował się w jakieś kretyńskie interesy.Jest w więzieniu.Opiekuje się nami nasz starszy brat Will!Mieszkam z nim i jego dziewczyną Molly.
-Nikomu o tym nie mówiłaś?-Jeszcze bardziej ją przytuliłem
-Tylko Joy Fabian i ty o tym wiecie
-Joy i Fabian?
-Tak mieszkają koło mnie-Nie mogłem uwierzyć , że Pat tak wiele przeżyła.Pocałowałem ją!Obiołem ramieniem i zaprowadziłem do Domu
CDN
------------------------
Jednak znalazłam czas i napisałam opowiadanie.
Mam nadzieje , że wam się podoba
Next za min 3 komcie
Przypominam jutro i w poniedziałek nie będzie notki
Wesołych i mokrych świąt!

11 komentarzy:

  1. super szkoda mi ycker

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,czekam na następne.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ma pytanie jaki to odcinek numer gdy eddie dowiaduje się że pat jest złą

    OdpowiedzUsuń
  4. okej ale nie mogę się doczekać tego odcinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został nominowany do Libster Avards. Pytania na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskieee ;*
    Właśnie skończyłam czytać wszystkie.... Najlepsze było chba w 12 jak Eddie zaczoł całować Pat po szyi.. Megaa ;* ?
    Czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie w piątek.Jutro mam sprawdzian po kl 6 więc narazie nie mam czasu!

      Usuń