piątek, 22 marca 2013

11 Opowiadanie


Patricia
Nel i Zeyn wyjechali jeszcze wczoraj po imprezie a Nina ma jechać dziś.Właśnie pomagałam się jej pakować.
-Naprawdę musisz wyjechać?-zapytałam
-Tak.Nie mogę zawieść Babci
Ktoś zapukał do dzwi
-Proszę-powiedziałam Byli to Eddie Alfie i K.T
-Dobrze , że jesteście-powiedziała Nina
-A Fabian?-zapytałam
-Nie chciał przyjść-powiedział Eddie
-Dobrze od początku.Pat Eddie opiekujcie się Kielichem i Maską .Kielich jest na strychu Pat wie gdzie a maska w tunelach.Eddie proszę weź go-Mówiąc to Nina podała Eddiemu Oko Horusa
-Ale to twój wisior!-powiedział Eddie
-W Stanach nie będzie mi potrzebny.
Reszte zebrania mineło na żegnaniu się.Pomogliśmy Ninie znieść walizki do holu gdzie już czekała Babcia Niny
-Hey Babciu-powiedziała Nina
-Dzień Dobry-powiedzieliśmy
-Ohh Nino gwiazdko chodz tu-powiedziała Trudy i przytuliła Ninę
-Hey a z nami się nie pożegnasz-powiedziała Joy i wraz z Marą i Jeromem przytulili Ninę
-Nino pamiętaj też o mnie i moich żartach-powiedział Alfie i przytulił Ninę
-Ooo Alfie nigdy nie śmiałabym zapomnieć
-Wiem , że nie znamy się  długo ale jesteś wspaniałą przyjaciółką i będe za tobą tęsknić-powiedziała K.T
-Jak my wszyscy-powiedział Eddie również przytulając Ninę której łzy już leciały z oczu.Ja rówież nie umiałam ich powstrzymać.Mocno przytuliłam się do Niny
-Obiecaj , że będziesz pisać i informować mnie o wszystkim co się tutaj dzieje-powiedziała Nina
-Obiecuje
-Kochanie musimy już iść-powiedziała Babcia
-Zaraz chwila-Krzykną Fabian-Musimy porozmawiać-powiedział do Niny
-Dobrze to my was zostawimy-poszliśmy do salonu
Nina
Jestem zaskoczona przyszedł
-Bardzo Cię przepraszam!-powiedział-Byłem taki dlatego , bo myślałem , że mnie już nie kochasz
-Fabian jak mogłabym cię przestać kochać-powiedziałam.
-Jeszcze raz Bardzo cię przepraszam-Nie odpowiedziałam był taki słodki.Pocałowałam go.Fabian z wielkim entuzjazmem odwzajemniał Pocałunki.Nagle do holu wbiegła Sibuna i przytuliła się do nas
-Ostatni raz?-zapytał mnie Eddie.Wiedzieliśmy o co mu chodzi.Podnieśliśmy prawą rękę i przyłożyliśmy do oka
-Sibuna!
-------------------------
Dzisiaj trochę Fabinki.Postanowiłam , że nie porzucę bloga.Za wiele pracy w niego włożyłam żeby się teraz poddać.Chciałam także powiadomić anonimowych czytelników , że możecie od teraz pisać komentarze.Mam nadzieje , że będzie min 3 komcie
Pozdrawiam Bella

4 komentarze:

  1. super ♥ czekam na kolejny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:* naprawdę dziękuję, że dodałaś scenariusz i nie porzucasz bloga:* świetny scenariusz, jak zwykle zresztą:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz pisz i jeszcze raz pisz :-) Najlepiej jak najczesciej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scenariusz. Pisz oczywiście dalej:)

    OdpowiedzUsuń