sobota, 23 marca 2013

8 scenariusz.

Hej tu Aneks. Oto mój osmy scenariusz:)

P-Dobrze(Wyszła)
E-Cześć Patricio(Przytulił ją)
P-Hej Eddie!
T- O gwiazdko tak się o ciebie martwiliśmy.
P-(Uśmiechnęła się) Wracamy?
E-Jasne (Wyszli)

W domu Anubisa.
A-Gdzie oni są?
F-Na pewno za chwilę przyjadą.
Pat,Eddie i Trudy wchodzą do salonu.
Jo-Patricio nareszcie jesteś!(Przytula ją)
P-Joy Witaj!
A-Bardzo się o ciebie martwiliśmy.(Przytula ją)
P-(Uśmiecha się)
Al-Hej Trixie.
P-Hej Alfie.Jak tam?
Al-Dobrze, widziałem wczoraj Ufo.
P-Haha.
W-Nareszcie jesteś.(Przytulają ją.)
T-Dobrze gwiazdki chodźcie bo za chwilę kolacja.
W-(Idą do stołu)
N-(Szepcze do Patricii) Patricio dzisiaj zebranie Sibuny,Eddie,Amber,Alfie i Fabian już wiedzą.
P-Eddie?
N-Tak. Jest w Sibunie.
P-To fajnie.
M-I jak się czujesz Patricio?
P-Lepiej.
J- To dobrze bo Eddie tutaj zawału dostawał.
P(Uśmiecha się)
E-Wcale że nie.
Jo-Ta nie a w szpitalu ryczałeś jak mała dzidzia.
W-(Oprócz Eddiego)Haha.
(Kończą jeść kolacje. Zostaje tylko Patricia i Eddie)
E-Wiesz Patricio bo ja...........

I co podobał się? Przepraszam że taki krótki. Jak chcecie kolejny to proszę min.5 komci..
Pozdrawiam Aneks.

7 komentarzy:

  1. kurde jak mogłaś w takim momencie ja chce jeszcze jeden i to najszzybciej ♥♥♥♥ :) ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny... daj jak najszybciej następny bo ja nie wytrzymam plisss :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cię uduszę za kończenie w takich momentach ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj kolejny i to szybko :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj jak najszybciej kolejny :*

    OdpowiedzUsuń