czwartek, 28 lutego 2013

5 Opowiadanie


Patricia
-NINA!-Krzyknełam,podbiegłam do niej i uściskałam
-Pat jak dobrze cię znów widzieć!-Odpowiedziała
-Nina jak dobrze , że jesteś-Joy również ją uściskała
-Fajnie cie znów widzieć-Mara także ją uściskała
-Będziesz znów tu chodzić?-Zapytał Alfie i przytulił Ninę tak samo zrobił Jerome
-Skąd się tu wziełaś?-Zapytał Eddie przytulając Ninę
-Stęskniła się za wami.Przeprowadziliśmy się z babcią do Angli na stałe.Ooo Hey-Powiedziała Nina tym samym patrząc na Fabiana
-Hey jestem KT.
-A tak Hey-Nina podała jej ręke
-To zgodnie ze zwyczajem gwiazdorsko z tąd wyjdziemy-Powiedziałam z uśmiechem.
Nina
W salonie zostałam z Fabianem
-Dobrze Cię widzieć-powiedział
-Ciebie też-nie powiedziałam nic więcej kiedy spojrzałam w jego oczy.Stanełam bez ruchu potem poczułam usta Fabiana na swoich.
Patricia
Właśnie układałam swoje rzeczy w nowym pokoju gdy weszła Nina bardzo szczęśliwa
-Czyżby Fabina powróciła?-zapytałam
-Sama nie wiem!
-To dlaczego się cieszysz?
-Bo....Fabian mnie pocałował
-To dlaczego mówisz , że fabina nie wraca
-Jeszcze nie jesteśmy parą
-Okej mniejsza z tym dziś o północy zebranie Sibuny na strychu
-Ok
Dokładnie 5 min przed północą wyszłyśmy z Niną z pokoju.KT także wyszła
-Hey-Powiedziała
-Dobra mamy czym otworzyć dzwi?-Zapytała Nina
-Tak porzyczyła sobie klucz-Odpowiedziałam
Weszłyśmy
-No tak tu nic się nie zmieniło-Powiedziała Nina
Po chwili dołączyli do nas chłopcy
-Nino chcesz powrócić na stanowisko liderki?-Zapytał Eddie
-Nie teraz do twoja działka
Przez reszte zebrania mówiliśmy co wiemy i co już mamy.
Rano na śniadaniu była cała Sibuna
-Dobra dziś pójdziemy do grobu Roberta-Powiedział Eddie-Sibuna?
-Sibuna-Opowiedzieliśmy
Zaraz przyszła reszta oprócz Joy.Nagle wbiegła podekscytowana
-Pat rozmawiałam z Zeynem on i Nel wracają do Domu Anubisa.-Krzyknęła
-To teraz Trixie nie masz wyjścia i musisz wystąpić-Powiedział Alfie
-Jeśli Zeyn i Nel się zgodzą nie mam nic przeciwko
Po szkole poszliśmy do grobu Roberta no i do jego kapsuły którą wcześniej przenieśliśmy.Okazało się , że Maska i Kielich również są potrzebne do ceremonii.Nagle przed nami pojawiła się Louisa Frobisher-Smithe...........
-------------------------------------------------------
Ten dłuższy.

Jak podoba wam się nowy wygląd bloga.Tylko szczerze dużo się naszukałam tych kodów HTML i CSS.Najbradziej jestem zadowolona z wyglądu myszki heh.Zakładka Bohaterowie została już zaktualizowana.Zachęcam do przeczytania postaci Zeyna i Nel rówież są już opisane.
next za min 5komci Dodatki na bloga


2 komentarze: