piątek, 8 marca 2013

8 Opowiadanie


Eddie
Nie wiem o co chodzi nagle Patricia wybiegła z płaczem z lekcji.Nina i Nel od razu za nią pobiegły.Martwiłem się.Bardzo chciałem aby między nią a mną była tak jak w zeszłym roku.Brakuje mi tego!
Patricia
Nie mogłam tego słuchać wybegłam przed szkołe, oparłam się o murek po chwili Nina i Nel przybiegły do mnie.
-Co się stało?-zapytała Nina.Opowiadziałam im wszystko.
-Mam pewien pomysł-Powiedziała Nel
-Słucham!-powiedziałam
Nina
Nel wpadła na wspaniały pomysł.Musi się udać.Właśnie dziś wieczorem jest konkurs talentów.Przygotowałam Pat Nel i Joy do występu.
Strój Pat
Strój Nel
Strój Joy
-Pat musi się udać-Powiedziała Joy
-Ta piosenka jest śliczna-powiedziałam
Kiedy już je wystroiłam poszłyśmy do szkoły.Gdzie czekał na nas Zeyn
-Wow wyglądacie świetnie-powiedział
Poszłam na trybuny.Pan Sweet wszedł na scene
-A teraz proszę o gromkie brawa na zespołu którego jedni z was mogli już usłyszeć.Oto Kickin Deisies.
Zaczeli grać i spiewać tą piosenkę

Popatrzyłam na Pat.Przekazywała te słowa do Eddiego.On napewno o tym wiedział.Patrzył się na nią z uśmiechem a ona na niego
Kiedy skończyli grać.Wszyscy na widowni wstali i zeczeli klaskać i krzyczeć
-Kickin Deisies!!!
Nasi przyjaciele zeszli ze sceny
Patricia
Udało mi się.Dzięki piosence wyznałam moje uczucia do Eddiego.Przez cały występ kiedy tak na niego patrzyłam nabierałam większej odwagi.Gdy tylko zeszliśmy ze sceny Eddie potrzedł do nas
-Pat możemy pogadać?-zapytał
-Jasne-odpowiedziałam wyszliśmy na dwór
-Byłaś niesamowita!A ta piosenka..
-Wiem jestem żałosna ale musiałam wyznać co czuje!Co do ciebie czuje-Schyliłam głowe.Bałam się popatrzeć mu w oczy.Nagle poczułam jak Eddie dotyka lekko mój podbrudek i uśmiecha się.Po chwili nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku.
--------------------------------
Dzisiaj Dziewczyny Nasze Święto!Życze wam  dużo szczęścia , Zdrowia a co najważniejsze Cudownego chłopaka...
Jestem dumna z dzisiejszego opowiadania.Mam nadzieję , że się wam podoba.Next za min 2 komcie!
Do następnej notki <3 div="">

3 komentarze: