niedziela, 3 marca 2013

6 opowiadanie


Patricia
-O co znów chodzi?-Zapytałam
-Pat znasz ją?-zapytał Eddie
-Tak przedstawiam wam Louisę Frobisher-Smithe-odpowiedziałam-Po co tu znów przyszłaś?
-Żeby powiedzieć wam prawdę!Chyba najbardziej ty chcesz ją poznać!-Zwróciła się do KT-Robert przed poznaniem mnie miał już żonę i syna twojego dziadka KT.Jednak ja nic o tym nie wiedziałam dowiedziałam się dopiero kiedy Robert zostawił mnie obok grobu Tutenhamona,Niestety za bardzo go kochałam zostałam tam i umarłam z tęsknoty.
-To takie piękne.-Powiedziała Nina
-Powiedziałaś im?-zapytała mnie Louisa
-Nie-odpowiedziałam
-Powiedz!Już czas na to by poznali prawdę!Muszę już iść zbyt długo jestem w świecie ludzi-zaczeła znikać
-Nie Louisa poczekaj-Krzyknełam
-Spokojnie kochanie.Będe nad tobą czuwać.-zniknęła
-Dobra Trixie powiedz o co jej chodziło-Powiedział Alfie
-Jestem Obrończynią-Odpowiedziałam
-Kim?-Zapytał Fabian
-Obrończynią tak jakby pomocnicą Niny
Wieczorem wszyscy siedzieliśmy w salonie aż nagle weszli
-Nel-Krzykneła Joy i przytuliła przyjaciółkę
-Zeyn!-Krzyknęłam i uściskałam go
-Dobrzę was znowu widzieć-Powiedziała Nel
-Ooooo Nel Zeyn gwiazdki jak miło znów was widzieć-Powiedziała Trudy
-Hey jestem Nina to jest Eddie i KT
-Hey-odpowiedziali
-Weźmiecie udział w konkursie?-zapytał Jerome
-Oczywiście Kickin Daisies(Czyt.Kikin Dejzis) powraca-Powiedział Zeyn
-Mamy tylko 2 dni-Powiedziała Joy
-Pat musimy szybko napisać piosenkę!-powiedziała Nel
-Właściwie to ma już 2-odpowiedziałam
-Super posłuchajmy ich-Odpowiedziała Nel
-Idzcie ja zostanę z chłopakami-powiedział Zeyn
Poszłyśmy do pokoju Mojego Niny i od teraz Nel
-Ta jest już skończoną
(Od początku śpiewa Patricia)
(Od 0:30 dołącza Joy)
(Od 0:41 Pat śpiewa Sama)
(Od 0:51 dołącza Nel i spiewają tak do 1:18 potem śpiewa sama Pat)
(Od 1:31 dołącza Joy)
(Od 1:41 dołącza do nich Nel)
(Od 2:33 Pat śpiewa sama do 2:48 potem dołączają Joy i Nel)
-----------------------------
Jak się podoba?Tylko proszę szczerzę 
Next 6 komci

1 komentarz: