czwartek, 28 marca 2013

Streszczenie House of Treachery+8 kwietnia premiera 3 sezonu

Hey skarby!

Obiecałam jednej z czytelniczek , że będę streszczać odcinki 3 sezonu!
Ci którzy czekają na polską premierę nie muszę tego czytać

Odcinek 31 House of Treachery

Mara, Joy i Jerome  szukają członków obsady z pomocą Denby!Tymaczasem Eddie ma nową wizje w której widzi Frobishera i , że  ktoś z Sibuny rozbij gramofon.Mówi , że teraz nie mogą nikomu ufać.Na przerwie Patricia i Eddie dochodzą do porozumienia i znów są razem.Eddie i Alfie wynoszą z ukrytego pokoju lalkę przedstawiającą Frobishera.Alfie na castingu Mary Joy i Jeroma używa Roberta jako lalki.I staje się brzuchomówcą.Fabian odkrywa odciski palców.Pomaga mu w tym Patricia.Wszystkie ślady wskazują na to , że K.T rozwaliła Fonograf.Jednak panna Rush nie przyznaje się do tego i ucieka z pokoju.Na końcu Odcinka.Frobisher przedstawia Victorowi i Denby osobę która zniszczyła Fonograf.Jest ona ubrana znów w bluzę z kapturem.

Jak się podoba???
Pisać tak więcej??

EDIT:::
Właśnie dowiedziałam się kiedy nastąpi premiera 3 sezonu u nas
8 kwietnia o godz 17:50
Odcinki będą puszczane co poniedziałek
Cieszycie się??
Ja bardzo!!

5 komentarzy:

  1. tajmniczy odcinek i jest super kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo się cieszę. :) dzięki że dodajesz te streszczenia. Wiem że dużo wymagam ale mam kolejną prośbę. Czy mogłabyś dodawać streszczenia OD POCZĄTKU 3 sezonu, bo teraz to nie bardzo wiem o jakim Robercie mowa bo on zdaje się był zamrożony czy coś, co to za lalka, pani Denby itd. Wiem tylko że Peddie zerwali, ale nie znam powodu, chociaż wątpię że rozmawiali o tym w odcinkach. Chyba Nina miała z tym coś wspólnego, ale to tylko moje domysły. Jeszcze tylko- świetne streszczenie. Jak dalej bd miała nickelodeon to bd oglądać. A nie wiesz czy na Nickelodeon HD też będzie. Jakbyś wiedziała to kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wszystkiego ze szczegółami nie pamiętam ale wejdź tu

      http://lovetda.pinger.pl/

      Ta dziewczyna streszcza wszystkie odcinki od samego początku.A co do Nicka HD nie wiem kiedy będą tam puszczane

      Usuń
  3. świetne streszczenie a co do odcinków na Nicku HD napewno będą puszczane pare tygodni po premierze na Nicku bo tak było z 2 sezonem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moglibyście wejść na tego bloga? http://moje-opowiadania-tda.blogspot.com/search/label/blog jakby co to nie mój :D robię tylko przysłóge jakiejś osobie :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń