środa, 20 marca 2013

10 Opowiadanie+Casting


Patricia
Złapałam Ninę przed szkołą.Była cała zapłakana.Nie dziwiłam jej się.
-Pat ja już nie dam rady-powiedziała
-Nie mów tak-powiedziałam
Podbiegł do nas Eddie
-Wszystko okej?-zapytał.Nina nic nie mówiąc przytuliła się do mnie i Eddiego
-Muszę z tond wyjechać-powiedziała naglę
-Co??-powiedziałam
-Nino przecież masz nas.Pomożemy Ci-powiedział Eddie
-Nie ja już nie dam rady!Zaprowadzcie mnie do domu
Zrobiliśmy to.Powiedzieliśmy Trudy , że Nina źle się poczuła.Poszliśmy spowrotem do szkoły.Na korytarzu złapały nas K.T i Joy
-Gdzie Nina?-zapytała Joy
-Jest źle Nina chce wyjechać-powiedział Eddie
-Co?-powiedziały jednocześnie
-Musimy coś zrobić-powiedziała K.T
-Postaram się coś wymyślić-powiedziałam.Poszliśmy do salonu szkolnego gdzie zastaliśmy Fabiana
-Oooo proszę kogo my tu mamy-powiedziałam
-Możesz być z siebie zadowolony.Nina chce wyjechać-powiedział Eddie
-Co jak to chce wyjechać?-zapytała Mara
-Fabian ją zranił-powiedziała K.T
Nagle podeszli do nas Nel i Zeyn
-Słuchajcie może to nieodpowiednia chwila ale ja i Zeyn musimy wyjechać.Dostaliśmy propozycje pracy w studiu nagraniowym w Nowym Yorku
-Co wszyscy mnie zostawiają-powiedziałam i wybiegłam ze szkoły
Eddie
Pat z płaczem wybiegła ze szkoły.Szybko pobiegłem za nią.Znalazłem ją w lesie.
-Tu jesteś-powiedziałem i usiadłem obok niej
-Wież co to za miejsce?-zapytała
-Nie za bardzo-powiedziałem
-To Wypalone Drzewo to właśnie tu Sibuna powstała tu spotykaliśmy się.Zawsze lubiłam tu przychodzić.
Patricia
Przytuliłam się do Eddiego.Zauwarzyłam, że patrzy się na mnie
-Coś się stało?zapytałam
-Nie.Poprostu nie mogę uwierzyć , że taka piękna dziewczyna jest ze mną-Te słowa były jak piosenka.Nie zastanawiając się pocałowałam go.
Nina
Gdy tylko weszłam do pokoju zaczełam się pakować.Nagle weszła Pat
-Naprawdę wyjeżdżasz?-zapytała
-Muszę ale nie z powodu Fabian.Babcia źle się tu czuje zabieram ją do Stanów.
-Nel i Zeyn też wyjerzdżają-powiedziałam ze smutkiem
-Nie martw się Sibuna sobie poradzi.
-Wiem , że to do mnie nie podobne ale może urządzimy imprezkę pożegnalną dla ciebie Zeyna i Nel??
-To całkiem niezły pomysł
Wieczorem imprezka pożegnalna zaczeła się rozkręcać.
-Pat a może zaśpiewamy tą nową piosenkę którą ostatnio napisałaś?-zapytała Joy
-Czemu nie-Weszłyśmy na środek salonu
-Hey teraz ja i Pat zaśpiewamy naszą nową piosenkę
(Pat śpiewa jako Jade a Joy jako Tori)
------------------------------------
Ta część opowiadania jakoś nie przypadła mi do gustu!Spokojnie Nina znajdzie się w opowiadaniu!W końcu Fabian może ją jeszcze przeprosić!
Moje opowiadania stają się nudne.Nikt go nie komentuje!Jeśli pod tym postem nie będzie 2 komów!Przestaje pisać!
A teraz druga sprawa!Uczęszczam do Chóru szkolnego i nasza nauczycielka wybrała mnie i moje 3 koleżanki do Castingu do programu muzycznego w TVP tylko jeszcze nie wiem jakiego.Chodzi o to , że mam zaśpiewać 2 piosenki jedną polską drugą angielską pomożecie mi wybrać???
Polskie
-Ewa Farna Cicho
-Liber Natalia Szroeder Wszystko na raz
-Ewa Farna Nie przegap
Angielskie
-Demi Lovato This is Me
-Miley Cyrus The Climb 
-Rihhana Diamonds
Pomożecie
Pozdrawiam
Bella

4 komentarze:

  1. Hej no co ty nie kończ pisania. Piszesz świetnie.A co do piosenek to Polska:Natalia Szrorder i Liber-Wszystkiego na Raz. A angielską to Rihanna Diamons. I napisz na Onecie do mnie w jakim programie to obejrze.
    Ps.Supeeeerrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje!Tak szczerze to sama myślałam nad tymi piosenkami!Zabaczę jeszcze co na ten temat myślą inni

      Usuń
  2. Świetny.Czekam na następny . ( i nawet jest rym )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wybrała Cicho i This is me, ale to tylko moje zdanie. Jaki to program?:) nie kończ pisania. Scenariusz boski, z resztą jak każdy. Wyłącz weryfikację obrazkową, proszę:*

    OdpowiedzUsuń