poniedziałek, 27 maja 2013

5 Willow nie wiadomo czemu wybiegła z auli

Patricia
Od wszystkich wydarzeń miną tydzień a my wciąż stoimy w miejscu.Muszę przyznać , że nasze stosunki z Eddiem wzrosły na bardzo wysoki poziom i jesteśmy teraz najlepszymi przyjaciółmi.Obudziłam się i wstałam.Zeszłam do jadalni gdzie była już reszta Sibuny.
-Dzieńdobry-powiedziałam ziewając
-O ktoś się tu nie wyspał-powiedział Alfie.Usiadłam na moim nowy miejscu.Pomiędzy Willow a Eddiem.
-Pat nie obraź się ale dziś idę do szkoły z Alfiem-powiedziała Willow
-Idz idz.Musicie w końcu naprawić wasz związek-odpowiedziałam
-Może pójdziemy dzisiaj razem?-zapytał Eddie
-Jasne-uśmiechnełam się.Bardzo lubiłam spędzać z nim czas.Willow mówiła mi wiele razy , że poprostu się w nim zakochałam ale nie jestem pewna.Jednak wiem , że nie jest mi obojętny.Po zjedzeniu śniadania.Oboje wyszliśmy z domu.Przez kilka mintu szliśmy w milczeniu
-To jak dalej układamy plan zeswatania K.T i Fabiana?-zapytałam przerywając tę niezręczną ciszę.
-Pewnie-odpowiedział-Słuchaj-staną naprzeciw mnie.Popatrzyłam w te jego piękne oczy.-Ja,,,,,ja Cię....
-Hey słuchajcie K.T nie przyszła do szkoły.Martwie się-powiedział Fabian który właśnie do nas podszedł
-Powież mi później-powiedziałam.Poszliśmy poszukać K.T.Była w szkolnej auli.
Eddie
Tak szkolna aula.Ja chyba kiedyś zabije Fabiana.Właśnie chciałem jej powiedzieć , że strasznie mi się podoba a tu nagle wchodzi Fabe's i chodzcie bo mu się K.T zgubiła.To niech Kurdę pójdzie i jej poszuka.Byłem strasznie zły.Lekcje mieliśmy w auli więc z niej nie wychodziliśmy.
-Spójrz chyba im nie będziemy potrzebni-powiedziała do mnie Pat wskazując na Fabiana i K.T którzy się właśnie przytulili.Po chwili do auli wszedł mój Ojciec i zaczeła się lekcja.
-Mam 2 ogłoszenia.Otóż po konkursie talentów odbędzie się dyskoteka dla zwycięzców.-wszyscy zaczeli klaskać-a 2 wiadomość jest taka , że w dzień konkursu macie wolne-teraz to zaczeliśmy piszczeć.Tak dzień wolny to rozumiem.Można spać do południa.
Zauważyłem , że Willow wybiega z Sali a Patty zaraz za nią.
Patricia
Willow nie wiadomo czemu wybiegła z Auli.Dobiegłam do niej.Była cała zapłakana.
-Co się stało?
-Ja i Alfie my postanowiliśmy zrobić sobie przerwe.
-Och Willow.Ja też muszę ci coś powiedzieć.Eddie chciał mi coś dziś powiedzieć ale Fabian nam przerwał
-Chciał ci powiedzieć , że cię kocha.Mówił mi o tym.Miałam przypilnować abyś dziś mogła z nim iść.
-Co?-zapytałam.Eddie chciał mi powiedzieć te 2 ważne słowa?
-Przyznaj się!Ty też go kochasz
-Dobra tak-powiedziałam-Pomożemy sobie obie.Nagle podbiegli do nas Eddie , Fabian , Alfie i K.T
-Co się stało?-zapytała K.T i przytuliła się do nas
-Nic-odpowiedziała Willow.Eddie i Fabian a po chwili Alfie również się do nas przytulili.
-Wiecie może pójdziemy dziś do tuneli?-zapytał Fabian
-Jasne-odpowiedzieliśmy
-Sibuna?-zapytał Eddie
-Sibuna-odpowiedzieliśmy i mieliśmy już wracać do szkoły.Odwróciłam się w stronę parkingu i nagle ją zobaczyłam.
-Aurelia?-zapytałam razem z Fabianem
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
No cóż.Pierwsza sprawa na dziś.Musiała wyrzucić Natalie z bloga.Nie dodawała zbyt często notek , a z tego co zdążyłam zauważyć.Nie podobało wam się jej opowiadanie.Dlatego zostaje z Martą.Grafik jest taki , że dodajemy w jakich chcemy dniach z tym , że jeśli jedna doda w jakimś dniu to druga nie może dodać w tym samym.Ok to tyle jeśli chodzi o informacje organizacyjne.
Dziękuje kochanej Yacker za wykonanie szablonu.Jest śliczny!!
Proszę o zadawanie pytań postaciom.Mam nadzieje , że chociaż jedno się dziś pojawi.
Proszę także o liczne komentarze

Bella Martin

6 komentarzy:

  1. Fajny ale denerwuje mnie ta Willow.MAm nadzieje zennie bedzie z Alfiem ale opowiadanie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kiedy wiliow jest the best jedna z super postaci szkoda że nie saque bardzo to love

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!Dodaj szybko następny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Acocieto....28 maja 2013 05:15

    super <3
    czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń