sobota, 18 maja 2013

1 Ona nadal działa?

Patricia

Gdy tylko weszliśmy do domu wybeigła do nas Trudy i gdy tylko mnie zobaczyła mocno mnie uściskała tak samo jak pozostałych!
-Chodzcie gwiazdki do salonu przez cały dzień gotuje!-powiedziała Trudy a Alfie szybko pobiegł w stronę kuchni.Zauwarzyłam , że Fabian rozmawia z K.T i tym całym Eddiem.
-Nie przejmuj się oni tak zawsze w troje-powiedziała do mnie Willow wzieła pod rękę i zaprowadziła do Salonu.Usiadłyśmy
-Co byś powiedziała na to abyśmy miały razem pokój?-zapytała-Joy będzie miała z K.T i ja z tobą
-Czemu nie-odpowiedziałam-A tak wogóle co z Marą?-zapytałam wszystkich w tym czasie Fabian K.T i Eddie weszli do salonu
-Mara dostała propozycje studiów w Yale-odpowiedział Fabian
-Wielka szkoda , że jej z nami nie ma-odpowiedziałam i odłożyłam pusty talerz po ciastku-Chodz Willow rozpakujemy się-podniosłam się z kanapy
-Willow tylko , żeby jej instrumenty nie zabrały ci większej części twojego pokoju-zaśmiał się Eddie.Podeszłam do niego
-Dla twojej informacji Skunksie mam ze sobą tylko Gitarę i Klawiszę.-Odpowiedziałam i uśmiechnełam się triumfalnie.Chłopak zaczą mnie przedrzeźniać i wstał.Chciał już iść w stronę swojego pokoju ale nagle upadł.Wszystko przez moją nogę którą specjanie mu podstawiłam
-Lepiej ze mną nie zadzieraj-powiedziałam i razem z Willow poszłam na górę
Joy
Patricia nic a nic się nie zmieniła.Chociaż pasują do siebie z Eddiem.Mogłabym ich ze sobą ustawić.Eddie podniusł się z podłogi
-Uważaj lepiej na Patty-powiedziałam śmiejąc się
-Co ja tekiego zrobiłem?-zapytał
-No początek mógłbyś jej tak nie obrażać-powiedział Alfie
-Patricia jest twarda ale nie wytrzyma długo.Znam ją od dziecka i wiem jaka jest-powiedziałam i Wraz z K.T udałyśmy się na Górę do naszego pokoju.
Patricia
Jak ten Głupek mnie wkurzył!Nie znoszę go!
-Nie przejuj się Eddie już taki jest!-powiedziała Willow
-Opowiedz mi trochę o nim i tej całej K.T-powiedziałam
-Cóż Eddie przyjechał zaraz jak wyjechał Mick.Na początku wydawał się podrywaczem ale w końcu dowiedzieliśmy się , że jest Synem Dyrka
-Co?Synem Dyrka?
-No na koniec semestru zaczą się przyjaźnić z Fabianem Niną Amber i Alfie i się zmienił
Domyśliłam się!On napewno dołączył do Sibuny!Ale dlaczego?
-A K.T przyjachała do nas w tamtym roku.Jak już zauwarzyłaś ona także zaczeła się zadawać z Eddiem Fabianem i Alfiem.Odkąd Amber wyjechała a ja jestem na jej miejsce zdążyłam zauwarzyć dużo dziwnych rzeczy w tym domu
-Np Victor i jego Kruk Corbbier?-zapytałam i obie wybuchłyśmy śmiechem

Nie mogłam zasnąc!Postanowiłam pójść i napić się wody!Gdy schodziłam po schodach usłyszałam czyjąś rozmowe.Po chwili z Kuchni wyszli Eddie K.T Fabian i Alfie.Schowałam się!
-Mówię wam ta wizja dotyczy korytarzy-powiedział Eddie.Zauwarzyłam , że w ręku trzyma Oko Horusa.Ale jak przecież Wisior słucha tylko Niny?.Co się tu dzieje?
-Zejdziemy tam jutro w poże Lanczu!-powiedział Fabian
-Sibuna?-zapytał Eddie a reszta wykonała zgodny znak ręką
Nie możliwe Sibuna jeszczę działa.Muszę zapytać Fabiana o co w tym wszystkim chodzi.Ale nie on mi nie powie.Sama muszę działać!
-----------------------------------------------------------------
I jak się podoba?Pod Prologiem było tylko 5 komci.Co się z wami dzieje?
Mam nadzieję , że będziecie komentować!Zaktualizowałam zakładkę Bohaterowie Kliknij tutaj aby przejść
Możecie przeczytać opisy waszych Ulubionych Bohaterów!Również zachęcam do zadawania pytań postaciom Kliknij tutaj aby przejść
Proszę o liczne komentarze oraz pytania do postaci

8 komentarzy:

  1. Ej a w twoich prologach bd Nina ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie Nina nie jest wplątana w Opowiadanie!

      Usuń
  2. świetnie cieszę się że tu jesteś mam pytanka patrcia bez sibuny to żarty czemu jej nie ,w siubnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie!Pat była w Sibunie gdy szukali kielicha Ankh potem wyjechała na 2 lata do szkoły muzycznej.Spokojnie zapewniam Cię , że Patty będzie w Sibunie!

      Usuń
  3. SPAM !

    Zapraszam na prolog nowej historii :) http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/05/prolog-by-nathalia-patrycja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. [SPAM!]

    Zapraszam na 1 odcinek mojej historii :
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/05/1-odcinek-nie-win-mnie-za-to-ze-tutaj.html

    OdpowiedzUsuń