środa, 8 maja 2013

Cleopatra House odc.4




Cleopatra House odc.4  

 Patricia

Budzę się. Jestem chyba . . .  w szpitalu ?!?! Ale co ja tu robię ?!? Aaa . . . przypominam sobie. . . 
- Przepraszam !!!! - krzyknęłam - Halo !!!
Na salę na której leżę wbiegła pielęgniarka. Jakaś dziwna. Taka uśmiechnięta. Kto normalny cieszy się , że pracuje w szpitalu i to na takim stanowisku ???  Nie mam oczywiście nic do pielęgniarek , ale zawsze trzeba być podporządkowanym . Podaj to. Zrób to . . .
- Tak się cieszę , że się obudziłaś. Chcesz coś do picia ???? - zapytała mnie pielęgniarka
- Herbatę. . .  jeśli mogę - odpowiedziałam
Pielęgniarka wybiegła w podskokach z sali. Znowu pustka. Jak ja się tu znalazłam. Jedyne co mi przychodzi do głowy. . .  ten mężczyzna. Kiedyś już go chyba widziałam , ale nie pamiętam gdzie. . . a po jaki to ma związek ze mną ???/ Przecież nie jestem Osyrionem ani Wybraną. Obrończyni ?!? To tylko pomoc dla nich. Obrona i ochrona. To na pewno nie ma z tym nic wspólnego. . . 
- Proszę - powiedziała pielęgniarka i położyła mi kubek z herbatą na etażerce obok - Jak coś to wołaj.
Wyszła . . . Chwyciłam za kubek z herbatą . Już kiedy chciałam dotknąć ustami do herbaty , usłyszałam głos. Głos wydobywający się z kubka. Odruchowo odsunęłam kubek od ust  i zerknęłam do kubka. Ujrzałam znowu mężczyznę i z przerażenia kubek wyślizgnął mi się z rąk . . . 
- Aaaaaa !!!!! - krzyknęłam  
 - Co się stało ?!?!? - krzyknęła pielęgniarka - Oj. . . chyba dałam Ci za śliski kubek z herbatą. . . zaraz przyniosę Ci czystą koszulkę. Ta jest cała w herbacie . . . Wszystko Ok ???
- Tak mi się wydaje . . .  kiedy mnie wypuścicie ??? - zapytałam 
- To było tylko omdlenie . . . więc kiedy zechcesz - odpowiedziała
 - Dziękuję - szepnęłam
Znowu wyszła. Czego chce ode mnie ten facet ???? Czemu ja ???? Dlaczego nie Wybrana lub Osyrion ???

--------------------------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieję , że Wam się podobało.  Wiem , że mało : ( . . . Mam ostatnio małe urwanie głowy , ale postaram się w piątek dodać kolejną część. Mile widziane komentarze : P  Natalia


1 komentarz: