niedziela, 19 maja 2013

2 Czemu tak dziwnie się przy niej czuję?


Patricia
Obudziły mnie jasne promienie słońca wpadające do pokoju.Wstałam i poszłam do łazienki.Ciągle nie mogłam uwierzyć w to co wczoraj zobaczyłam.Zeszłan do kuchni na śniadanie.Była tam już Nowa Sibuna.Gdy tylko weszłam do salonu ich rozmowa zamilkła.Poszłam do kuchni i wziełam ze sobą drugie śniadanie , które Trudy właśnie skończyła dla mnie szykować.Wziełam moją torbę i skierowałam się w kierunku wyjścia
-Gdzie idziesz Trixie?-zapytał Fabian
-Idę się przejść-odpowiedziałam i wyszłam.Udałam się w kierunku Wypalonego Drzewa.Usiadłam na pieńku.Zaczełam rozmyślać o tym wszystkim! Nowa Sibuna?Nowe zagadki? I dlaczego ten Skunks miał wisior mojej przyjaciółki?Miałam tyle pytań!
Eddie
Wyszedłem z DA.Chciałem iść do Krypty!Miałem ostatnio jakieś dziwne wizje z Kryptą i Tunelami pod Domem.Udałem się w stronę Krypty przez las.Idąc zobaczyłem Patricie!Siedziała obok Wypalonego Drzewa.Ale z kond ona znała to miejsce?Przecież to miejsce spotkań Sibuny!
-Co tu robisz?-zapytała mnie
-No yyy..... Ja właśnie chciałem się przejść!A ty?
-Normalnie nie odpowiedziałabym takiemu Głupkowi jak tobie
-Ja Głupek lepiej spójrz na siebie
-Ja mam jakiś talent w odróżnieniu od Ciebie
-Wcale nie jestem Osi...-Urwałem w ostatniej chwili.Jeszczę chwila a bym jej powiedział.Czemu tak jest , że gdy tylko jestem blisko niej i rozmawiam z nią czuję , że mogę jej wszystko powiedzieć
-Osi kim?-zapytała
-Nie ważne Gaduło godzmy już zaraz lekcje-I czym prędzej udałem się w stronę szkoły
Patricia
Jak on mnie wkurza!!Ale jestem ciekawa co mi chciał powiedzieć , że jest Osi czymś.Poszłam do szkoły.Weszliśmy razem na korytarz ale nie odzywaliśmy się do siebie.Eddie od razu poszedł do reszty Nowej Sibuny która stała przy szafkach a do mnie podeszła Willow
-Gdzie byłaś i to w dodatku z Eddiem?-zapytała
-Poszłam się przejść i wpadliśmy na siebię.Chodz!-powiedziałam i razem udałyśmy się w stronę Auli.Zobaczyłam Fortepian i podeszłam do niego.
-Zagramy coś?-zapytałam Willow i usiadłam przy fortepianie i zaczełam grać
(Link Gdyby Player nie działał http://www.youtube.com/watch?v=m5ZqMI9JUkk
(Pat jako Violetta Willow jako Francesska Joy Jako Cami Fabian jako Maxi Alfie jako Bradvay Jerome jako Andres)
-Brawo moi drodzy-Powiedział Sweet-Patricia Williamson znów jest w śród nas.-Wszyscy zaczeli klaskać a ja uśmiechnełam się nieśmiało.
-Nie lubię jak mi tak wiwatują.Co ja takiego zrobiła?-zapytałam Joy
-Wróciłaś i dzięki tobie znów wygramy konkurs talentów-odpowiedziała
-Co?O nie nie mam zamiaru znów w nim startować-powiedziałam i wyszłam ze szkoły a Willow wraz ze mną
Joy
Nie rozumiem dlaczego Pat nie chce nam pomóc.Przecież kocha śpiewać
-Co jej jest?-zapytał Eddie gdy razem z K.T podeszli do nas.I nagle sobie przypomniałam
-No tak!-krzyknełam-Przecież gdy występowaliśmy w ostatnim konkursie talentów Brayan odciął nam prąd.Zrobił to aby zemścić się na Patty
-Jak to zemścić się?-zapytał Eddie.Zauwarzyłam , że się przeją.Jemu naprawdę Pat się podoba
-Pat przed konkursem zerwała z nim.Poprostu go nie kochała.Pozatym Brayan był strasznym gburem-odpowiedziałam
-Musimy ją jakoś przekonać-powiedział Fabian
Patricia
Wyszłam ze szkoły.Nie chciałam występować.Willow zaraz mnie dogoniła
-Wiem , że po tamtym incydencie nie masz ochoty wychodzić na scenę!-powiedziała
-Dzięki Willow chociaż ty mnie rozumiesz!-odpowiedziałam i przytuliłam ją
-Słuchaj Alfie znów wychodzi gdzieś z Eddiem K.T i Fabianem o co w tym chodzi?
-To przez Sibunę-odpowiedziałam i powiedziałam Willow o wszystkim
-Wow!Wież z chęcią Ci pomogę-powiedziała a ja zauwarzyłam , że doszłyśmy na cmentarz
-Chodz odwiedzimy Sare-powiedziałam i udałyśmy się w kierunku grobu z napisem Emily Grande.Ale to co tam zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania
--------------------------
Mam nadzieję , że się podoba.Proszę o liczne komentarze i zachęcam do zadawania pytań postaciom!

6 komentarzy:

  1. Suuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeer !! *.*

    [SPAM!]

    Zapraszam na 1 odcinek mojej historii :
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/05/1-odcinek-nie-win-mnie-za-to-ze-tutaj.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Kiedy next?Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne... :)
    chciałabym już następny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Acocieto....19 maja 2013 11:42

    Mam pytanie dlaczego po lewej stronie mam ucięty tekst ?
    i jak byś mogła to napraw to jakoś, bo nie mogę przeczytać całego scenariusza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Acocieto....21 maja 2013 12:47

    dzięki że to naprawiłaś <3
    a scenariusz super <3

    OdpowiedzUsuń