środa, 15 maja 2013

Cleopatra House odc. 5





Cleoptra House odc. 5

Nina

Razem z Eddim i Fabianem siedzieliśmy w ciszy w salonie. Wszyscy poszli na górę nie wiadomo po co. Jak ja nie znoszę takiej ciszy. Czemu Fabian o nic mnie nie zapytał ??? Jak było ??? Czy wszystko dobrze ????  Co robiłam przez ten cały semestr ???  Ale jak !!! To przecież niewykonalne !!!
 - Dzwonili ze szpitala - powiedział  Witold , który właśnie wszedł do salonu
- I co z nią ??? - zapytał Eddie
- Wasza koleżanka czuje się dobrze. Jej stan jest stabilny. 
Cała nasza trójka odetchnęła z ulgą. Jak dobrze , że to nic poważnego.
- No to co ??? - zapytałam chłopaków - idziemy powiedzieć reszcie ?
Chłopcy skinęli głowami. Kiedy już wszyscy chcieliśmy wyjść z salonu , ukazał nam się duch. Zatrzymałam się i złapałam Fabiana za rękę. Co dziwne nie wyrywał się wcale.
- Kim jesteś ??? Czego chcesz ??? - zaczęłam - Wcale się Ciebie nie boimy !!!! Nie jesteś pierwszym duchem jakiego widzę !!!
- Nie boicie się. Ale zaczniecie. . . - powiedział duch młodego mężczyzny
- Kim jesteś ???? - zapytałam jeszcze raz
- To nie jest istotne. Nigdy nie było .... - powiedział szeptem , a potem podniósł głos - TEN , który zabrał mi wszystko , zniszczył mnie , oczernił . . . zapłaci mi za to !!!! I jego bliscy też !!!!
Zniknął. Ja nic z tego nie rozumiem. Przynajmniej na razie. A zapowiadały się takie spokojne wakacje . . .


Eddie

Po pojawieniu się tego ducha od razu zwołaliśmy Sibunę . . .
- Ok. Wszyscy jesteśmy. Super. Nie jestem pewny czy dobrze robimy włączając Was w to. .  - powiedziałem
- Przecież też należymy do Sibuny - powiedziała KT
- Właśnie - dodała Joy
- Nie możecie Nas tak po prostu odsunąć na bok  - powiedział Alfie
- Nadal nie wiem . . . -szepnąłem
- Oh błagam !!! czego Sibuna nie przeszła ?!?!?! Pamiętacie zniknięcie Joy ?!!?
Pamiętacie szukanie maski ?!?! Pamiętacie klątwę ?!?! Brr.... Lepiej tego nie wspominać. Wyglądałam gorzej niż Alfie !!!
Fabian , Alfie i Nina zaczęli się śmiać. . .
- Yyyy jaka klątwa ??? - zapytała KT
- Długa historia . . . - zaczęła Nina - Powiem tylko tyle , że : Amber była stara , Alfie był dzieckiem , fabian nic nie pamiętał , a Patricia nie mogła nic mówić. . .
- To była klątwa ?!?!? - zapytał Alfie
Amber skinęła głową. Zrobiło mi się dziwnie. Pamiętam tę naszą nieudaną randkę. Moją i Patrici. Ona wtedy nie mogła mówić. . . Potem myślałem , że  mnie unika ... potem ten pocałunek . . .
- Eddie !!! - krzyknęła Ambs - zamyśliłeś się ?!?!
- Tak ... sorki - powiedziałem
- Czyli jak ??? Sibuna powraca ???? - zapytała Joy
Wszyscy skinęliśmy głowami . . .
- SIBUNA  !!!!  - wszyscy razem krzyknęliśmy

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję , że Wam się spodobało.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE !!!!!!
Pozdrawiam Natalia




2 komentarze: