niedziela, 26 maja 2013

Coś innego ;)

Okay dziś nie będzie notki. Owszem mam czas ale chciałam zrobić coś innego dla odmiany.  Wielu z was na pewno ciekawi kto wysyła te wiadomości do Patrici. Jeśli macie jakieś teorie kto to może być to piszcie je na dole. Aha wlicza się nauczycielka Denby - mimo, że nie ma jej na razie to w następnym rozdziale już będzie uczyła i mieszka w swoim domu od początku roku choć nic o tym nie napisałam :) Kolejna rzecz to Peedie. Niemal pod każdym rozdziałem pojawiają się prośby o to bym  pisała o nich. Już raz się pocałowali i na pewno będzie tego więcej. Jednak zaplanowałam dla nich coś wyjątkowego i będą razem po dosyć nie typowych okolicznościach. Musicie być po prostu cierpliwi.
I na koniec niespodzianka: W zakładce "kontakt" macie mojego maila. Jeśli macie ochotę możecie zadać mi tam max. 10 pytań dotyczące opowiadania a nawet mnie. Jestem ciekawa które pytanie się najczęściej powtórzy w sensie co was najbardziej interesuje. Na każdego odpowiem.
 Do zobaczenia we wtorek.

2 komentarze:

  1. Zapraszam na mojego nowego bloga. Zaobserwujesz, polecisz ? :)
    http://storyof-fabina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń