czwartek, 23 maja 2013

3 ,,Zawiesiłem topór wojenny"


Patricia
Przy grobie stał nie kto inny jak mój Ojciec z grupą szpiegowską FBA.Tak mój Ojciec pracuje tam.Jest jednym z najlepszych agentów.Wykopywali grób Sary!Ale dlaczego?Schowałyśmy się z Willow w krzakach.Po chwili na miejsce przyszedł nie kto inny jak Victor.Nie mogłam w to uwierzyć!Mój Ojciec współpracuje z Victorem.Niestety byłyśmy za daleko i nie usłyszałyśmy ich rozmowy!
-Może wracajmy?-zapytała Willow
-Masz racje-odpowiedziałam i po cichu wyszłyśmy z cmentarza.Postanowiłyśmy już nie wracać do szkoły.Za 20 minut miała się skończyć ostatnia Lekcja.Wróciłyśmy do Domu.Od razu położyłam się na łóżko i zaczełam płakać.Dlaczego mój Ojciec?Willow zaczeła mnie pocieszać.Potem Trudy zawołała nas na obiad.
-Idziesz?-zapytała Willow
-Nie!Powiedz Trudy , że nie jestem głodna-Odpowiedziałam i znów zapłakałam gorzkimi złami.
Willow
Naprawdę współczuje Pat.Obiecałam jej , że pomogę w odnalezieniu prawdy.Zeszłan do jadalni i usiadłam na swoim miejscu.
-Gdzie jest Patricia?-zapytała Trudy
-Nie jest głodna-odpowiedziałam i zaczełam kosztować spagetti.
-Wież Trudy ja jakoś też nie jestem głodny-powiedział Eddie i odszedł od stału , kierując się na górę.
Patricia
Leżałam cała zapłakana.Nie uśmiechało mi się teraz rozmawiać z moim Ojcem który , właśnie do mnie dzwonił.Usłyszałam pukanie do dżwi.Nie czekając na moją odpowiedz do pokoju wszedł Eddie
-Hey czego nie przyszłaś na obi...-Urwał zdanie kiedy tylko na mnie spojrzał.-Co się stało?-zapytał i usiadł na moim łóżku
-Czego tu przychodzisz?Myślałam , że mnie nie lubisz-powiedziałam pełna bólu.Zaśmiał się
-Ja już zawiesiłem topur wojenny-odpowiedział.Popatrzyłam się na niego ze ździwieniem.-To powiedz co się stało?-zapytał mnie.Musiałam skłamać.Jednak czułam , że mogę mu zaufać.Jeszczę muszę go poznać.
-Nic ja poprostu mam takie swoje dni , że płacze-odpowiedziałam.
-Cóż załóżmy , że ci wierzę.-odpowiedział.Uśmiechnełam się i zaczełam go łaskotać.On także nie był mi dłużny.Nie mogłam powstrzymać się  ze śmiechu.Nie wiadomo z kond przytuliłam się do niego.

Eddie
Nie wiem co mi jest.Całą noc myślałem o Patrici.Naprawdę ją polubiłem.Jest taka inna niż wszystkie dziewczyny.Ubrałem się i poszedłem na śniadanie gdzie moja Sibuna już była.
-Hey-powiedziałem-To co mamy jakieś nowe wieści?-zapytałem
-Ja i Fabian rozszyfrowaliśmy Hieroglify.-powiedziała K.T
-Wygląda na to , że potrzebujemy Kielicha Ankh-powiedział Fabian
-Niestety nie wiemy gdzie on jest-powiedziała K.T.Zjedliśmy szybko śniadanie i poszliśmy do Krypty.

Patricia
Gdy zjadłam śniadanie postanowiłam z Willow , że po szkole będziemy śledzić Victora.Może zaprowadzi nas do sedna zagadki?Poszłyśmy do szkoły.Willow musiała gdziesz iść więc weszłam do auli a tam miałam wielką niespodziankę
(Pat jako Violetta , Fabian jako Leon , Joy jako Francesska , Alfie i Willow jako Maxi i Cami , Jerome jako Thomas)
Link Gdyby Player nie działał https://www.youtube.com/watch?v=reIiXfywNcc

-To jak?Zaśpiewasz z nami?-zapytała Joy
-Mam jakieś wyjście?-zapytałam z uśmiechem.Dziewczyny przytuliły się do mnie!
Gdy tylko zabrzmiał ostatni dzwonek.Wyszłyśmy z Willow ze szkoły.Jednak Osoba która czekała na mnie na zewnątrz pokrzyżuje nam plany!
------------------------------------------------------------
Wiem głupi , nędzny Obraz nędzy i rozpaczy!
Słyszeliście , że 90 minutowy film został potwierdzony a premiera ma się odbyć 14 czerwca?Ja bardzo się z tego cieszę a wy?
Do zobaczenia w sobotę
Bella

8 komentarzy:

  1. Booski :** ♥ Ajś, ajś. Pisz kolejnyy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne
    Dawaj szybko next!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Acocieto....23 maja 2013 13:51

    Mogłabym prosić znów o zmianę, bo znowu mam po lewej stronie ucięte. ( z góry będę wdzięczna i przepraszam za kłopot)

    OdpowiedzUsuń
  4. SPAM !

    Zapraszam na [3] Odcinek:
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/05/3-odcinek-kawa-czy-herbata-by-nathalia.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń