poniedziałek, 6 maja 2013

Decyzja podjęta/By Bella Martin

A więc po nocnym namyślę podjęłam już decyzję.

ZOSTAJE!!!!!!!!

Jednak robię sobie króciutką przerwę.
Moje nowe opowiadanie ukaże się już 18 maja(sobota).

Mam nadzieję , że ta przerwa dobrze mi zrobi i nabiorę dużo weny.
Przez te moje głupie przemyślenia o odejściu kompletnie zapomniałam , że
Natu$ce kończy się okres próbny.Zaraz wstawię ankietę i będziecie głosować....
Pamiętajcie już dziś o 17:50 premiera 3 sezonu.Ja nie mogę się doczekać...

Do zobaczenia kochani!!!

Bella Martin

3 komentarze:

  1. Super że zostajesz!Mam nadzieję że wrócisz niedługo z wspaniałym opowiadaniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Wasze opowiadnia ciesze że zostaniesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że zostajesz *.* Ale przerwa i tak ci się przyda :) Miłego odpoczynku ^,^
    Zapraszam na kolejny rozdział :
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/05/32-odcinek-kocham-cie-nino-by-nathalia.html

    OdpowiedzUsuń