czwartek, 16 maja 2013

Prolog


Patricia
Jechałam właśnie taxówką w stronę Domu Anubisa.Gdy tylko Nina złożyła Kielich Ankh musiała wyjechać na 2 letnie stypendium do szkoły muzycznej!Na ten semestr nareszcie wracam!Nie mogę się doczekać aż zobaczę wszystkich.Słyszałam od Joy , że Nina, Amber i Mick już nie chodzą do naszej szkoły.Doszło 2 Amerykanów!Kurcze jak ja ich nie znoszę!No poza Niną!Jestem ciekawa co do Sibuny!Ciekawe czy dalej działa?Z tego co mi pisała Joy ona już w niej nie jest!Wysiadłam z taxówki!Zobaczyłam Fabiana oraz 2 nieznanych mi osób.Postanowiłam się trochę zabawić więc podeszłam do nich i zapytałam
-Chęść powiecie mi w którą stronę do Domu Anubisa?-Fabian popatrzył się na mnie i oboje wybuchliśmy śmiechem po czym przytuliliśmy się!
-Paty fajnie , że jesteś-powiedział Fabian
-Fabian możesz się już nie obciskiwać-powiedział bląd włosy chłopak
-Ooo proszę kojeny Amerykanin który nasz kraj kojarzy tylko z Harrym Poterem!-powiedziałam wściekła-A dla twojej informacji Fabian to mój najlepszy kumpel więc dlaczego nie mam się z nim przywitać-krzyknełam
-To także mój najlepszy kumpel!Fabian nie rozumiem z kond znasz taką gadułę?
-Eddie , K.T to Patricia 2 lata temu chodziła tu do szkoły ale wyjechała do szkoły muzycznej-powiedział Fabian
-Hey jestem K.T-powiedziała szeroko uśmiechnięta dziewczyna
-Część-palnełam
-Patricia już jesteś!-usłyszałam i ujżałam Joy Willow Jeroma i Alfiego, przywitałam się z nimi
-Może chodzmy już do Domu Anubisa?-zapytał Fabian i wszyscy ruszyliśmy w dobrze mi znaną Drogę do Domu Anubisa!
-------------------------------
A więc WRÓCIŁAM!Przerwa bardzo dobrze mi zrobiła i wpłyneła nieco na moją wenę!Robię nową zakładkę z porozmawiaj z postacią!Proszę abyście zadawały pytania postaciom!Pamiętacie może Anie?Pisała tu kiedyś scenariusze!Piszę ona teraz TU
Naxt za 6 komci i 2 pytania do postaci!

5 komentarzy: