środa, 1 maja 2013

Cleoptra House odc.3

Cleopatra House odc.3


Eddie

- Aaaaaaa !!! - usłyszałem głos z jednego z pokoi dziewcząt
Szybko podbiegłem do drzwi i je otworzyłem. Patricia leżała na podłodze..
-  Nie stać Cię na lepszy żart ?!? - powiedziałem
Nie uzyskałem jednak odpowiedzi. To nie było podobne do Patrici. Podszedłem do niej i zdałem sobie sprawę , że nie udawała. Patricia była cała sina..
- Fabs !!!! - krzyknąłem - Dzwoń po karetkę !!!!
Fabian przybiegł i od razu chwycił za telefon...Nie jestem pewien co czuje się w takich chwilach , ale ja nie czuję się za dobrze..
- Gaduło...- szepnąłem klęcząc nad nią
Do pokoju wbiegła Joy , Ambs i Nina
- Patricia !!! - krzyknęła Joy i podbiegła do nas
- Co się stało ??? - zapytała Nina - Przecież ...
- Dopiero co ... - nie skończyła Amber
Ekipa ratownicza szybko wkroczyła do akcji , i po paru minutach pojechali razem z Pat do szpitala.
A ja byłem ostatnio taki... obcy dla niej. Nie potrafiłem nawet się z nią normalnie przywitać...
- Eddie ??? Wszystko Ok ?? - zapytała Ambs
- Tak... - odpowiedziałem cicho
Wszyscy wyszli. Zostałem sam. Usiadłem na łóżku Patrici i chwyciłem nasze zdjęcie , które stało na jej stoliku. Nie mogłem się powstrzymać... zacząłem płakać...

----------------------------------------------------------------------------------

Wiem , że krótki , ale nie mam ostatnio za dużo czasu. Mile widziane komentarze. Natalia : )

7 komentarzy: