wtorek, 21 maja 2013

Cleopatra House odc.6





Cleopatra House odc.6

Amber

Siedzimy wszyscy razem w salonie. Wszyscy !!! Wszyscy oprócz Patrici. brakuje mi jej. . . ale jak się zdaje mam więcej zmartwień. Na początku pogodziłam się , że Alfie jest z Willow , ale kiedy na nich patrzę czuję pustkę i smutek.
- A jednak coś kiepsko wyglądasz ??? - powiedziała mi Nina
- Chyba tak . . . - szepnęłam
- Nie martw się - powiedziała Joy i przytuliła mnie mocno - Przecież do końca życia nie będziesz singlem.
- Nigdy nie wiadomo . .  - powiedziałam
- A co ja mam powiedzieć ??? - powiedziała K.T. - ja nie mam nikogo. . .
- Ale nie powiesz mi przecież , że ty i Fabian się bardzo lubiliście. . . tak samo z Eddim . . - powiedziała Joy
- Czas przeszły. - odpowiedziała K.T.
Popatrzyłam w stronę Fabiana i Mary. Naprawdę do siebie pasują. Tak mi się przynajmniej wydaje. Oboje mili, mądrzy co jeszcze dodać ???
- Może spacer po plaży ??? - zapytała Mara Fabsa
- Sam nie wiem . . .  Nie lepiej spacer po plaży i piknik ???? - zaproponował Fabian
- Jak ty mnie dobrze znasz  . .  a wieczorkiem film .. . - dodała Mara
Ble !!! Jeszcze się całują  !!! Biedna Nina !!!  Chociaż z drugiej strony , ona też nie pozostaje bez winy . . .


 Alfie
Willow !!! Ona jest cudowna !!!! Jest naprawdę dla mnie kimś ważnym ... potrafi mnie rozśmieszyć jak nikt inny !!!
Z drugiej strony jest moja eks !!! Kurde !! Ale to świetnie brzmi !!! EKS !!!
Tak... Amber. Pamiętam te słowa które m powiedziała jak wyjeżdżała. Te słowa. Kocham Cię. czasami wydaje mi się , że nadal ją kocham . . Może tak jest ???
- Ambs . Może wszyscy byśmy się wybrali na plaże co ??? - powiedziałem
- A  czemu się mnie o to pytasz ?? -zapytała mnie Amber
- A tak. No to jak ???
- Jasne. Świetny pomysł. - powiedziała Amber - To ja lepiej pójdę powiedzieć o tym reszcie. . .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przepraszam , że krótkie, ale jest koniec roku i muszę się skupić na poprawie przedmiotów. Z drugiej strony zastanawiam się czy powinnam jeszcze pisać. Rodzice twierdzą , że to strata czasu , a nie wszyscy czytają moje opowiadania więc mam wątpliwości czy powinnam dalej pisać.
pozdrawiam Natalia

4 komentarze:

  1. super pisz dalej proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kończ pisać, jest dużo osób które czytają twoje opowiadania, tylko ich nie komentują. Pisz dalej, bo robisz to genialnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. SPAM !
    Zapraszam na [2] Odcinek mojej historii:
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/05/2-odcinek-pasujemy-do-siebie-by.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Acocieto....21 maja 2013 12:52

    super <3
    pisz dalej bo piszesz super scenariusze tak jak każdy na tym blogu

    OdpowiedzUsuń