wtorek, 16 kwietnia 2013

Wakacyjny obóz cz 2/By Bella Martin

Wstęp:
Na początku tamtego opowiadania zapomniałam napisać dlaczego Pat została wyrzucona ze szkoły!W jednym z odcinków 3 sezonu Sweet wyrzucił ze szkoły Sibunę kiedy mieli już wyjeżdżać zmienił zdanie.Opowiadanie jest o tym , że jednak tego zdania nie zmienił


Opowiadanie

Patricia
Zeszliśmy ze sceny Willow i K.T odrazu do nas podbiegły i gratulowały świetnego występu.Ja nie lubiłam słuchać takich gratulacji bo wcale mi one nie były potrzebne.Nie czułam się ich godna.Odeszłam do stolika z napojami gdzie stał Eddie.
-Byłaś świetna!-powiedział.Wreszcie usłyszałam jego głos
-Dzięki!
-Nie wiedziałem , że masz taki talent Gaduło-Tak jego ulubiony tekst ,, Gaduła".Gdyby to powiedział ktoś inny to bym się na maxa wkurzyła ale nie na niego.Nie mogłam wytrzymać po prostu go przytuliłam
Joy
Słuchając rozmów moich przyjaciół.Zauwarzyłam , że nie ma Trixie.Szukając wzrokiem zauwarzyłam ją jak przytula się do Eddiego.Podeszłam do nich.
-Wiem , że to nie odpowiednia pora ale ludzie się na was patrzą-powiedziałam.Odskoczyli od siebie jak opażeni
-Nie to tylko taki uścisk na powitanie.W końcu nie witaliśmy się jeszcze-powiedziała Pat
-Tak właśnie-powiedział Eddie.Odeszłyśmy z Pat
-Co to było?-zapytałam
-Nie mogłam się powstrzymać.Zaczą mi gratulować i...
-Zrobię wszystko , żeby was znów połączyć
-Co on teraz sobie o mnie pomyśli?
-Ej spoko.
Poszłyśmy do naszego domku.Wszyscy mieszkaliśmy w jednym małym domku z 2 pokojami w jednym mieszkałam z dziewczynami a w drugim chłopcy!
Pat
Następnego ranka wreszcie zaczynały się lekcje.Wstałyśmy i poszłyśmy na śniadanie.Potem od razu do sali na zajęcia taneczne
-Witam!-wszedł nauczyciel tańca Matt-Wielu z was nie znam a niektórych już zdążyłem poznać.Patricio Fabianie proszę pokażcie nowym uczniom czego będziemy się tu uczyć.
( 0:33 Pomijamy rozmowę Rocky i Tinki)
(0:35 tańczą z nimi Amber i Joy)
( 0:52 wyłączyć filmik)
--------------------------------------
Tak tak wiem , że krótkie ale nie mam teraz czasu!Bardzo jest mi przykro ponieważ w mojej klasie jest tak , że ja i moja przyjaciółka jesteśmy traktowane jak powietrze.Mam już tego serdecznie dość
Next za min 10 komci!

10 komentarzy: