niedziela, 21 kwietnia 2013

Cleopatra House odc 1




Cleopatra House odc.1 


Amber 

Od kilku minut stoję pod Domem Cleopatry i wypatruję reszty przyjaciół. Powinni wszyscy już tu być. Brakuje tylko Niny i Patrici. Jak ja nie lubię czekać !!!
- Nie chce mi się czekać !!! - zaczęła marudzić Sara 
- A mi tak. To są moje przyjaciółki. Jak się nudzisz to idź pograć w karty z resztą - powiedziałam
Odwróciłam się w stronę przybyłych gości.. moich przyjaciół. Wszyscy się świetnie bawią. Nie martwią się o resztę. Jak mogą !!! Kiedyś to i ja nie zwracałam uwagi na ich zniknięcia , ale teraz tak !!!
- Fabian !!! - krzyknęłam - Wstań i coś zrób !!!  
- Amber... o co ci chodzi ?!? - powiedział ironicznie Fabs
- Przecież !!! Nie ma ich !!! Jak możesz !!! Nie obchodzi Ciebie to w ogóle !!! Przecież !!   - powiedziałam 
- Uspokoisz się jeśli wyjdę zobaczyć czy gdzieś się nie zgubiły ??? - zapytał
- Dzięki. 
Od razu poczułam ulgę i dosiadałam się do reszty. Po minucie Leo zaproponował mały występ. No tak !!! Leo przecież uwielbia śpiewać. Nie da się nie zauważyć jak Mara , Willow i KT na niego patrzą. Tylko Joy co minutę zerka na Jeroma.
- No to jak ??? Ktoś chętny ??? - powiedział Leo 
- Może ja ?! - usłyszałam znajomy głos
- Patricia !!!! - krzyknęłam i pobiegłam ją uściskać
- Już myślałam , że zgubiłaś drogę - dodała Joy 
- Amber !! Nie mówiłaś , że przyjedzie Leo i reszta !!! Świetnie Was widzieć. - powiedziała Patricia i przywitała się z nimi. 
-Znowu nowa fryzura... - powiedziała Mara 
- No tak... - powiedziała Patricia
- Zaczynacie ??? Czy może Jerome ma za Was zaśpiewać ?!? - powiedział Alfie
- Nie !! Lepiej Nie !! - krzyknęła Willow
Wszyscy wybuchnęli śmiechem. Leo szybko rozdał tekst , którejś ze swoich piosenek i po chwili wszyscy śpiewali

http://www.youtube.com/watch?v=6JnGBs88sL0

0:35 - 1:07 - śpiewa Patricia
1:08 - 1:40 - dołącza się Amber i Mara
1:41 - 1:55 - Joy
1:57 - 2:46 - wszystkie dziewczyny 
( koniec piosenki )

- No nieźle. Myślałem , że zapomnisz tekstu gaduło. - powiedział Eddie , ale chyba nikt tego nie słyszał oprócz mnie
- Byłaś świetna !! - powiedział Leo do Patrici
- Tak. Zgadzam się - dodałam
- Chodźcie trzeba się rozpakować - powiedziała Mara i wszyscy oprócz mnie i Eddiego poszli razem z nią
Siedzieliśmy tak z pięć minut ciszy i w końcu powiedziałam:
- Powiesz mi co się stało ??? - zapytałam 
- Nie zrozumiesz .. - powiedział Eddie
- Tak się składa , że miałam czterdziestu ośmiu chłopców i coś się na tym znam. Uwierz mi !! Fabianowi pomogłam i widzisz ??? Joy się od niego odkleiła i teraz jest szczęśliwy z .. Marą ... ale Mara to już nie moja sprawka..
- No wiesz... - zaczął Eddie - Po skończeniu tego bałaganu z Frobisherem..po tym happy endzie , myślałem...
- No.. - zaczęłam naciskać
- Myślałem , że będzie ok , ale.. nie było ok. Ojciec i ja mieliśmy dużo problemów i... ja i Patricia.. oddaliliśmy się. Jest jeszcze KT ... ale nic do niej nie czuję jak do Patrici. I jeszcze Tama.. jest taka ładna...
- Stopuj się !! - powiedziałam - Nadal oficjalnie jesteście razem ... z Patricią
- Tak wiem...chcę być z nią. Bardzo mi na niej zależy , ale...nie wiem sam co mam o tym myśleć. Mówiłaś , że ona i Leo... byli kiedyś razem. Widać , że coś ciągnie ich ku sobie...- powiedział Eddie
- Nie wiem co powiedzieć ... - powiedziałam 
- Nic nie mów. Chcę pobyć sam. - powiedział 
Troszkę mi go szkoda. Wiem , że bardzo ja lubi... są idealną parą. Nie może im się nie udać...


---------------------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieję , że Wam się spodoba. Jeśli mi się uda jeszcze dzisiaj wstawię
drugą część odcinka 1. Pozdrawiam . Natalia 


PS. Mile widziane komentarze... : )


5 komentarzy:

  1. Genialne : ).
    Mam nadzieję, że nexta dodasz jeszcze dzisiaj.
    Ps. Komentarz do poprzedniego posta Belli Martin (nie wiem czemu, ale nie mogłam dodać?):
    Boski rozdział : ). Czekam na następny : D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Pliss nie rozdzielaj peddie. Błagam.
    Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  3. no peddie forever .mam nadzieje ,że dzisiaj będzie jeszcze jeden

    OdpowiedzUsuń