piątek, 19 kwietnia 2013

Cleopatra House zwiastun : )




Cleopartra House    (Pamiętniki )
( zwiastun ) 

Amber 
To niemożliwe !?!?!  A jednak !!! Wszyscy z domu Anubisa jedziemy razem na całe dwa miesiące na wakacje. Tak się cieszę !!! Jedyny minus jest taki , że Wiktor jedzie tam do dalekiej rodziny i niestety wylądowaliśmy w tym samym ośrodku. Ale co tam !! Powiem im później. Nie ma co im psuć humoru. Ciekawe jak zareagują na to, że zaprosiłam też znajomych ze szkoły mody. A co tam !! Trzy osoby ???? Przecież nic takiego się nie stanie .. Już nie mogę się doczekać kiedy ich zobaczę !!! Znów będziemy wszyscy razem. Sibuna będzie razem !!!
Jeszcze raz zerknęłam na listę przyjaciół i przeczytałam na głos : 
Nina , Patricia , Ja, Mara, Joy, Willow, Fabian, Alfie, Jerome, Eddie, Mick
Tama , Leo , Sarka
To musi się udać. Sibuna powraca !!!!! 



Nina      
 Od momentu , kiedy  dowiedziałam się od Amber o możliwości spędzenia wakacji w moim ulubionym gronie przyjaciół , nie mogę przestać myśleć o Fabianie. Po tym jak zerwałam z nim czuję się naprawdę okropnie ale wiem ,że sytuacja tego wymagała. Naprawdę bardzo go lubię. Mam nadzieję , że uda mi się jakoś naprawić to co spaprałam.   Wierzę że te wakacje będą pełne zagadek. Może reszta chce nareszcie odpocząć , ale mimo to co przeszliśmy nie mam dość. Nie mogę się doczekać. Jeszcze tylko parę dni i będziemy znowu razem !!! 








Patricia
Nowa przygoda ze znajomymi ???? Dlaczego nie ???
Cieszę się , że mogę znowu spędzić z nimi trochę czasu. Z Eddim.  Dawno go nie widziałam.  Ciągle gdzieś znika. Nic mi nie mówi.  Mam nadzieję, że podczas tego wyjazdu znowu będziemy bliżej, że znowu  będziemy sobie ufać. Tak jak kiedyś.







-----------------------------------------------------------
Mam nadzieję , że spodobał Wam się mały zwiastun Cleopatra House
( moja kontynuacja 3 sezonu , tak jakby 4 sezon ). Pierwszy "odcinek" pojawi się już w niedzielę. Pozdrawiam. Natalia  












2 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy to nie jest zwiastun tylko taki mały wstęp. Przepraszam z góry za ten błąd. Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się naprawdę ciekawie....Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń