czwartek, 4 kwietnia 2013

13 Opowiadanie cz 2


Patricia
Obudziłam się.Zobaczyłam , że na zegarku widnieje 7:10.Dobrze , że dziś jest sobota.Ubrałam się i poszłam na śniadanie.Wszyscy już tam byli.Usiadłam obok Eddiego.Ktoś zapukał do dzwi.Trudy poszła otworzyć.
-Patricio list do Ciebie-powiedziała Trudy i podała mi dość ciężką kopertę.Otowrzyłam ją.Były tam zaproszenia na ślub Willa i Molly.Uśmiechnełam się.Molly jest wspaniałą przyjaciółką.W środku były zaproszenia dla każdego mieszkańca domu Anubisa no i dla Trudy
-Słuchajcie mamy zaproszenie na ślub mojego brata-powiedziałam
-Serio?Willa i Molly?-zapytała Joy
-Tak-Podałam jej zaproszenie
-Trixie nie wiedziałem , że masz brata-powiedział Alfie
-W zasadzie to jest czas abyście poznali prawdę.Moja matka zmarła przy porodzie moim i Piper-poczułam jak łzy zlatują mi po policzku.Eddie przytulił mnie do siebie.
-Po śmierci mamy tata wpakował się w jakieś interesy.Przez to siedzi w więzieniu.Will opiekuje się mną i Piper
-Dlaczego nic nie mówiłaś?-zapytała K.T i mnie przytuliła
-W zasadzie ja i Fabian wiedzieliśmy-powiedziała Joy
-Ja także wiedziałem-powiedział Eddie
Wyjerzdżać mieliśmy jutro.Eddie załatwił już ze Sweetem wszystko.Ślub miał odbyć się za tydzień.Wraz z K.T pakowałyśmy się do wyjazdu.
-To jak idziesz z Fabianem?-zapytałam
-Chyba tak w końcu jesteśmy razem
-Wiem i się z tego cieszę!
-Pat mogę cię określić mianem mojej najlepszej przyjaciółki?
-Pewnie!-Przytuliłyśmy się
Rano wszyscy biegali po całym domu żeby nie spóźnić się na taxówkę.Po godzinie wszystko udało się ogarnąć.
Eddie
Do Domu Pat musieliśmy jechać pociągiem.Usiadłem w przedziale z Pat Fabianem i K.T.Pat wtuliła się we mnie i zasneła.
Dojechaliśmy przed wielki biały dom!Nie tnie był dom tylko jakiś pałac.Nie wiedziałem , że moja dziewczyna mieszka w takich wygodach.Wyszedł do nas mężczyzna w podeszłym wieku.
-Kato!-Krzykneły Patricia i Joy i przytuliły go
-O dziewczynki jak dobrze was widzieć-powiedział.
-Dobrze Cię znów widzieć Kato-powiedział Fabian i podał mu rękę.
-Kato to jest Eddie mój chłopak-powiedziała Pat.Podałem mu rękę
-Wspaniale , że moja mała księżniczka znalazła sobię tak wspaniałego chłopaka-powiedział
-A gdzie Will i Molly?-zapytała Pat
-W ogrodzie!Czekają na was.Bagaże zostawcie tutaj.Zaraz ktoś ze słóżby je zabierze,
Patricia
Poszliśmy do ogrodu.Przy mojej ulubionej fontanie stali Will i Molly
-Will!-Krzyknęłam i pobiegłam przytulić mojego brata i jego nażeczoną.Joy i Fabian zrobili podobnie.Złapałam Eddiego za rękę
-Will Molly to Eddie mój chłopak-Eddie podał im Rękę
-Miło Cię w końcu poznać.Pat dużo o tobie opowiadała-powiedział Will
Był już wieczór a my byliśmy zmęczeni podróżą więc poszliśmy śpać.Nie mogłam zasnąć.Siedziałam na łóżku.Usłyszałam ciche pukanie do dzwi.Wstałam i otworzyłam je.Stał w nich nie kto inny jak Eddie.
-Co ty tu robisz?-zapytałam
-Nie możesz spać!-powiedział
-Z kond wież?
-Cóż więź między Obrończynią a Osirionem-Położyliśmy się na moim łóżku.
-Wież , że Cię Kocham-powiedział Eddie
-Ja Ciebie też...-nie zdążyłam dokończyć ponieważ Eddie zaczą mnie całować.Ale inaczej niż zwyklę.Poczułam , że to właśnie ten moment.Tylko ja i Eddie!!
--------------------
Mam nadzieję , że się podoba.Sprawdzian to istna masakra.Same zadania z Matmy której nie cierpię.Ale cóż zobaczę jak mi poszło kiedy przyjdą wyniki.
Jutro dodam streszczenie ostatnich odcinków
W dzisiejszym Fabian i Sweet stali się grzesznikami.A Eddie dowiedział się , że Patricią jest grzeszniczką.
Next za min 3 komcie

Bella


7 komentarzy:

  1. Tak więc artistically-life.blogspot.com ogłasza reaktywacje :DD Chciałaś by wrócić?? + Świetny scenariusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj. końcówka naj.... ;D ;*
    Boskie i czekam na następny ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super czekam na kolejny :D ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest nagłówek na moim blogu a nie szablon a więc wgrywasz to w układzie

    OdpowiedzUsuń