niedziela, 14 kwietnia 2013

Wakacyjny obóz cz 1/By Bella Martin


Patricia
Tak się cieszę , że pan Sweet pozwolił mi wrócić do szkoły!Na szczęście są wakacje a co 2 lata wysyłają kogoś z naszej szkoły na obóz muzyczny.2 lata temy pojechałam ja Joy, Fabian i Amber.W tym roku mają jechać wszyscy z Domu Anubisa!Dodatkowo Amber również ma się tam pojawić.Właśnie wraz z Joy i Fabianem jadziemy autobusem na obóz.Dojechaliśmy i wysiedliśmy!Nigdy nie zapomniałabym tego miejsca to tu odkryłam mój talent muzyczny!Zauwarzyłam Amber idącą w naszą stronę.
-Ambs!-krzyknęłam i przytuliłam ją
-Pat Joy Fabes jak dobrze was znowu widzieć-Amber przytuliła wszystkich po kolei
-Opowiadaj jak tam w Nowym Jorku?-zapytał Fabain
-Jest super!Ale strasznie się za wami stęskniłam
-O patrzcie-powiedziała Joy i wskazała na Alfiego , Willow , K.T i Eddiego idących w naszą stronę.
-Ambs!Willow teraz chodzi z Alfiem-powiedziałam po cichu do Amber
-Wiem!-powiedziała smutno
-Hey-powiedziała Willow i przytuliła nas wszystkich tak samo zrobili K.T i Alfie.Eddie tylko ze mną się nie przywitał.Nawet na mnie nie spojrzał.
-Jerome i Mary nie będzię.-powiedział Alfie
-Dlaczego?-zapytała Joy
-Nie wiem
Podeszła do nas Panna Frank nauczycielka śpiewu.
-Patricia Fabian Joy Amber jak dobrze was znowu widzieć-powiedziała
-Dzień dobry-odpowiedzieliśmy
-Słuchajcie to panna Angie Frank nauczycielka śpiewu-powiedziała Joy
-Patricio nowa fryzura?-zagadneła mnie K.T.Od kąd nie mieszkałam w Domu Anubisa miałam czarne na końcu kręcone włosy.Powróciłam także do moich kolorowych pasemek.Dziś miałam fioletwe
-Tak postanowiłam , że zmiana fryzury dobrze mi zrobi-odpowiedziałam
-To jak dzieci chcecie wystąpić na powitalnym ognisku?-zapytała Angie
-Pat zgódz się!-powiedziała Joy
-No dobra
-Chodzmy się przygotować-powiedziała Amber i wraz z Willow i K.T udałyśmy się do naszego Domku
Fabian
Bardzo się cieszę , że wystąpimy.
-Fabian możemy porozmawiać?-zapytał Eddie
-Jasne-odpowiedziałem.Odeszliśmy od chłopaków
Patricia
Kiedy już bylyśmy gotowe
Strój Pat




























Strój Amber
Strój Joy
Strój K.T
Strój Willow
Poszłyśmy ustawić się do występu a Willow i K.T poszły do reszty.
Nadszedł czas na nasz występ
(Pat jako Olivia , Joy jako Stella Amber jako Mo Fabian jako Wen)
(Fabian nie ma instrumentu tylko śpiewa)
(Scena taka sama jak na filmiku)
Eddie
Patricia była niesamowita.Tak bardzo bym chciał aby między nami było tak jak dawniej.Fabian mówił , że Pat by chciała tego samego ale nie jestem pewnien czy mówił prawdę.Wiem , że to mój najlepszy kompel ale Patricia nie wygląda na kogoś takiego.Mam nadzieję , że uda mi się doprowadzić chociaż do przyjaźni!---------------------------------------------
Jak się podoba??
Pisać dalej?

13 komentarzy:

  1. fajny jasne pisz dalej nie mogę się doczekać następnej części...
    p.s. kiedy twoje opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem!To opowiadanie będzie tylko kilku częściowe!Jak skończe to wtedy napiszę dalszą część tamtego!

      Usuń
  2. Fajny. Jasne pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. Powiesz mi tylko o co chodzi z tym, że Patricia nie mieszkała w Domu Anubisa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam na wstępie o tym napisać.W połowie 3 sezonu Mr Sweet wyrzucił ze szkoły Pat Eddiego Fabiana Alfiego i K.T...Jednak zmienił zdanie!Opowiadanie jest o tym , że jednak tego zdania nie zmienił i Sibuna została wyrzucona!

      Usuń
  4. Boskie, boskie... Tylko nie ogarnęłam dlaczego "Particia może wrócić", ale po za tym to boskie. Czekam na następną część i na kolejne opowiadanie. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tego nie ogarnęłam. Pisz dalej, bo to jest boskie:) kiedy dodasz następną część opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
  6. super ja czekam na następny :D ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń