środa, 17 kwietnia 2013

Mick powrócił??

Hey skarby!Bardzo mi przykro , że Marta na trochę nas opuści ale nie można ignorować spraw rodzinnych.
Droga Marto powracaj do nas szybko
Do bloga dołączy nowa próbna autorka Natalia.Powitajcie ją ciepło!!

Okej przejdę do dalszej części notki.Oglądając ostatnią scenę z finału 3 sezonu nie zgadniecie kogo zauważyłam 
MICKA!!!
Okazało się , że Bobby nie mógł na długo rozstać się z aktorami i zagrał w serialu
oto na dowód zdjęcia
Jeszcze to zdjęcie nie mogłam się powstrzymać
Kocham ich <3 b="">

Dużo z was pyta się kiedy kolejna część mojego opowiadania
Otóż następna część opowiadania pojawi się po tym gdy skończę ,,Wakacyjny obóz"

Na dziś to tyle
Pa <3 br="">


1 komentarz:

  1. ja nie lubię micka jakoś nie pasuje do postaci ja kocham peddie piper i affie

    OdpowiedzUsuń