wtorek, 9 kwietnia 2013

15 Opowiadanie+Nowa piosenka Seleny Gomez


Patricia
Następnego dnia zaczęła się wielka bieganina.Już jutro mój brat i Molly mieli stanąć przed ołtarzem.Ja byłam odpowiedzialna za wystrój sali tanecznej.Na szczęście dziewczyny mi pomagały.Chłopcy zaś musieli pozawieszać wszystkie dekoracje.Dziś miała przyjechać Piper.W sumie to dobrze.Stęskniłam się za nią
-Pat mogę cię prosić na słówko?-zapytał Will
-Pewnie -odpowiedziałam.I podeszłam do Willa i Eddiego którzy czekali na mnie-Coś się stało?
-Nie!Wszystko ok tylko...-podeszła do nas Molly-
-Przepraszam za spóźnienie.-powiedziała
-A więc chcielibyśmy się was zapytać czy nie chcelibyście byś świadkami na naszym ślubie?-zapytał Will
-My?-uśmiechnełam się
-Tak-powiedziała Molly
-Czemu nie-powiedział Eddie
-Czyli się zgadzacie-powiedział uradowany Will.Wróciliśmy do naszych poprzednich zajęć.Na szczęście udało się nam z nimi uporać do wieczora.W miedzyczasie przyjechała Piper.Po skończeniu prac zrobiliśmy sobie wspólne ognisko.Fabian zaczął grać na gitarze.
-Pat pamiętasz?-zapytała Joy i zaczęła śpiewać
( Joy jako Mo , Fabian jako Wen, Piper jako Stella, Will jako Charlie Patricia jako Olivia)
Potem poszliśmy już spać.Teraz Eddie śpi u mnie w pokoju.Nikt jakoś nie zwracał na to uwagi.Fabian i K.T oraz Alfie i Willow również śpią razem.
-Cieszysz się , że będziemy świadkami?-zapytał Eddie
-Tak bardzo-odpowiedziałam i położyłam się obok niego.Po chwili oboje zasneliśmy
><
Stałam w holu w Domu Anubisa ujżałam małą dziewczynkę wychodzącą z jadalni.Rozpoznałam w niej Sarę.Podeszła do mnie.Chciałam coś powiedzieć ale nie mogłam
-Musisz być silna!Mój Ojciec chce obudzić zło.Pamiętaj tylko miłość może was uratować-powiedziała Sara i znikneła
Obudziłam się z krzykiem w tym budząc również Eddiego.
-Zły sen?-zapytał
-To Sara powiedziała , że muszę być silna i , że tylko miłość może nas uratować...-powiedziałam mając łzy w oczach.Przytuliłam się do mojego chłopaka
-Wszystko będzie dobrze pokonamy Frobishera...-pocałował mnie w czoło.Mocniej się do niego przytuliłam i po chwili zasnełam...
-----------
Tak wiem , że krótko ale tylko tyle zdołałam dziś wyskrobać.Zauważyłam , że znów spada liczba komentarzy!Jest mi z tego powodu bardzo przykro!
Słyszeliście już nową piosenkę Seleny Gomez??Jest świetna
Widzieliście już nowy odcinek tda?
Na szczęście Eddie nie został grzesznikiem.W dodatku Zombie Frobie trzyma Patricie zdala od niego ponieważ przez niego Pat może odzyskać swoją duszę!Nie mogę doczekać się następnego a wy??

Next za min 4 komcie

Bella <3 div="">

9 komentarzy: