niedziela, 21 kwietnia 2013

Cleopatra House odc.1 cz.2

Cleopatra House odc.1 cz.2
Nina

 Stanie na przystanku i czekanie na autobus to nonsens. Gdybym szła na piechotę , trafiłabym już dawno...no może gdybym się nie zgubiła , a tak się cieszyłam , że będę tam po południu..tak jakoś może po piętnastej. A tu proszę : 18:00. W takim tempie zlecą mi całe wakacje...
- Nina !! - usłyszałam głos
Nie musiałam myśleć , żeby wiedzieć , że to głos Fabiana. Podbiegłam w jego stronę i uściskałam go. Nie wiem jak to wyszło , ale zaraz potem się pocałowaliśmy. Nie wiem czy to dobrze... taka rozłąka i tu nagle BUM !?!
- Przepraszam - powiedział Fabian - Nie mogłem się powstrzymać... wyglądasz..cudownie
- Nie ... to ja przepraszam. Nie potrzebnie tak zareagowałam na twój widok - powiedziałam
- Nie musisz się tłumaczyć. Cieszę się , że jesteś.  - powiedział Fabs - Amber już nie mogła wytrzymać... wiesz jaka  jest..
- Tak... no to..idziemy ??? - zapytałam
- Idziemy - powiedział Fabian i wziął ode mnie moją torbę. 
Szczerze ...wcale nie żałuję , że miałam takie powitanie. Ten pocałunek. To było cudowne. Może jednak powinnam dać naszemu związkowi jeszcze jedną szansę ??? 


--------------------------------------------------------------------------------------------

Tak jak obiecałam wstawiłam jeszcze dzisiaj : )
Przepraszam , że tak późno dodaję ten wpis...

Mam nadzieję , że zaciekawiły Was moje opowiadania. Do środy. Natalia
  

7 komentarzy:

  1. W środę wstawię kolejny odcinek. Przepraszam z góry, że taki króciutki. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. super no tylko trochę krótki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny szkoda ze krótki. Do środy nie wytrzymam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. sory za szczerość ale ja nie przepadam za fabinką i nie zabardzo będe je czytać ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!Nie mogę się doczekać next!Mam nadzieję , że będzie dużo Peddie

    OdpowiedzUsuń