sobota, 27 kwietnia 2013

17 Opowiadanie/By Bella Martin


Patricia
Dziś musieliśmy już wracać do Domu Anubisa.Od rana biegaliśmy po całym domu szukając rzeczy które zastawiliśmy.Potem przyszliśmy na obiad przygotowany przez Trudy i Vanesse.Usiedliśmy i zaczeliśmy rozmawiać.Wymknełam się z tamtąd i poszłam do pokoju moich rodziców.Od śmierci mamy wogóle tu nie przychodziłam.Pokój był urządzony przez mamę.Jej styl można było poznać spoglądając na fioletowe ściny!Otworzyłam szafę.Wisiały w niej wszystkie rzeczy mamy.Prosiłem Vanesse żeby ich nie wyrzucała.Oglądając ubrania zauwarzyłam białe pudełko.Otworzyłam je!W środku był jakiś liścik zadresowany do mnie otworzyłam go i zaczełam czytać
                                             Kochana Patricio
           Jeśli czytasz ten list to znaczy , że mnie już tu nie ma!
           Napewno wież już , że nie bez powodu wysłałam Cię do Domu Anubisa.
           Twoja brababcia była z Robertem na wyprawie na której został on przeklęty przez Anubisa.
            To ja miałam powstrzymać zło niestety moja choroba mi na to nie pozwoliła.
              Wiem , że sobie poradzisz!W tym pudełku znajdziesz wszystko Co potrzebne do powstrzymania zła.
                  Strzesz się ludzi z czerwonymi oczami!Są marionetkami Roberta.
                   Louisa FS pracowała nad tym żeby uwolnić Roberta w Domu Anubisa jest ukryty Jej Tajny Gabinet!
                                            Wiem , że sobie poradzisz
                                                                                    Kocham Cię
                                                                                      Mama!
Po policzkach zaczeły mi spływać łzy!Usłyszałam , że ktoś wchodzi do pokoju
-Tu jesteś!Will mówił , że Cię tu znajdę-powiedział Eddie-Co się stało?-Usiadł obok mnie i zaczą czytać list.
Eddie
Wow!To wszystko już mnie przerasta.Nie zostawie Patrici.Pocałowałem ją w czoło o mocno przytuliłem
-Pokonamy Roberta zobaczysz!-powiedziałem i wziołem od niej pudełko były w nim mapy Domu Anubisa i pozaznaczane nowe przejścia i pomieszczenia.Zdjęcia Prababci Pat z Louisą FS oraz małą Sarą.Na samym końcu był wisior w kształcie serca i motyla.Napewno był ważny więc założyłem go Pat na szyje.Nagle zaczą się świecić tak samo jak Wisior Niny który miałem założony na szyji.
-Co jest?-zapytała Pat
Przyłożyliśmy je do siebie ich światło pokazywało na mapę Domu Anubisa na której pojawiły się Oka Horusa.
-To napewno przejścia które możesz otworzyć Okiem Horusa-powiedziała do mnie Pat
-Dobra weź to pudełko a w Domu Anubisa zrobimy reaktywacje Sibuny-powiedziałem.Pat zabrała rzeczy i poszliśmy po walizki.
Patricia
Gdy tylko zdjeliśmy walizki wszyscy czekali już na dworze przy dużym samochodzie którym Kato ma nas zawieść!Podeszłam do Willa i mocno go uściskałam
-Uwarzaj na siebie!-powiedział Will
-Wież , że Będę-powiedziałam po czym podeszła do Molly i również ją uściskałam
-Opiekuj się moim bratem-powiedziałam
-Nie martw się!Obiecuję , że go upilnuje-Obie się zaśmiałyśmy.Pożegnaliśmy się z resztą , wsiedliśmy do samochodu i pojechaliśmy do Domu Anubisa
-----------------------
I jak się podoba?Moim zdanie nie wyszedł idealnie!
Pod ostatnim opowiadaniem znalazło się tylko 8 komci a prosiłam o 10.Jeśli pod tym postem nie znajdzie się 10 komci przestane pisać!
Znalazłam 2 odcinki Anubis Unlocket
Proszę oto one
Do poniedziałku 
Bella Martin


11 komentarzy:

  1. o nie nie nie ma zlituj się nie przestaniesz pisać no dalej wszyscy komentujcie no!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Próbowałam skomentować wcześniej, ale nie wiem czemu się nie udało. W każdym razie: proszę, nie przestawał pisać! Kocham twoje opowiadanie!
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział! : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział. Mam nadzieję, że dodasz szybko następną część :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne ! Czekam na kolejne :)
    Nie przestawaj pisać, masz mega talent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!
    Jestem dziewiąta. Jeszcze tylko jedna osoba :))))))))))
    Nie mg się doczekać nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  6. super..czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń