piątek, 26 kwietnia 2013

Cleopatra House odc.2 cz.2


Cleopatra House odc. 2 cz.2


Patricia



Zobaczyłyśmy z Ambs , że Ninie zrobiło się przykro i głupio więc od razu pobiegłyśmy za nią na górę.
- Nina.. - powiedziałam
- Tak ... - powiedziała powstrzymując łzy
- Słuchaj..może i sprawie Ci tym przykrość , ale musisz to wiedzieć - zaczęłam - Wiesz jak Fabs się czuł po tym zerwaniu ??? Na początku zaczął robić prywatne śledztwo żeby się dowiedzieć , czemu nie przyjechałaś. Potem ..oskarżył Eddiego o romans z tobą , i nigdy nie widziałam , żeby ktokolwiek tak go zranił... więc czego od niego oczekujesz ??? 
 - Oskarżył go o ???  ... Ale ... - zaczęła Nina
- Ciii - powiedziała Amber i ją przytuliła
- Ale... on mnie pocałował... dzisiaj...na powitanie.. - powiedziała Nina
- Kiedy ?!? - zapytała Amber
- Naprawdę ??? - zapytałam
- Tak.... - powiedziała Nina próbując powstrzymać płacz
- Już nie płacz - powiedziała Amber
- Wiecie .. - zaczęła Nina - Nie chcę mu zniszczyć relacji z Marą...Ale z Marą ?
Prędzej pomyślałabym o Joy...
- Joy jest z Jeromem. Masz złe aktualności...sorki - powiedziała cicho Amber
- A ty i Eddie ??? - powiedziała Nina
- Ja... sama nie wiem... - powiedziałam i usiadłam na kanapie
- Okej !!! Ja sobie nie psuję humoru. Chodź Nina !!! Pokażę Ci coś co Ci się spodoba
Wyszły... kiedy Nina wspomniała o Eddim poczułam się okropnie. On o mnie zapomniał...fajerwerki , cudowny wieczór, pocałunek , sibuna... A następnego dnia wyjeżdża ??? I jeszcze zostawia kartkę i piszę , że sprawy rodzinne..A mówił że możemy sobie wszystko mówić tak ??? Nic mi nie powiedział...
Po sekundzie chwyciłam za MP3 ale po chwili ją odłożyłam. Zaczęłam chodzić w kółko i w kółko , aż usiadłam przed lustrem. Chwyciłam grzebień i zaczęłam rozczesywać włosy. Zamknęłam oczy i przypomniałam sobie kiedy po raz pierwszy raz ujrzałam Eddiego. Nie mogłam jednak długo wytrzymać , że to wspomnienie już nie ma znaczenia i otworzyłam oczy. W lusterku zobaczyłam młodego faceta...

---------------------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieję , że Was zaciekawiłam. Kolejną część postaram się wstawić juz w niedzielę. Mile widziane komentarze. Natalia

6 komentarzy: