środa, 17 kwietnia 2013

Cześć. Mam na imię Natalia i jestem nową autorką. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło. Dopiero zaczynam swoją historię tutaj i mam nadzieję , że szybko jej nie skończę.

Troszkę o mnie:
Jestem uczennicą 2 klasy gimnazjum. Interesuję się jazdą konną, uwielbiam występować na scenie , kocham fotografię i oczywiście Tajemnice Domu Anubisa. Na co dzień jestem szarą myszką , więc mam nadzieję , że dzięki pisaniu tutaj bardziej otworzę się na ludzi.

Będę pisać opowiadania. Sądzę , że Wam się spodobają. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł na opowiadanie , proszę pisać. Chętnie wysłucham waszych sugestii.

Na koniec zachęcam do oglądani  tych , którzy jeszcze nie wiedzieli  nowych odcinków 3 sezonu. Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą podaję link do strony z odcinkami.

http://www.baje.pl/category-4191-1-1.html     - LINK

             






 Do piątku. Pa. : )    Natalia










3 komentarze:

  1. już się cieszę ,ale jeśli mogę zadać pytanie to o czym będziesz głównie pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar pisać o wakacyjnej przygodzie Sibuny w ośrodku wypoczynkowym Cleopatra. Może nie brzmi to ciekawie , ale mam nadzieję , że Wam się spodoba. Pozdrawiam Natalia

      Usuń
  2. ja nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń