środa, 24 kwietnia 2013

Cleopatra Huse odc.2



Cleopatra House odc.2

Fabian  

 Z jednej strony bardzo cieszę się z przyjazdu Niny, z drugiej strony trochę głupio wyszło z tym pocałunkiem. Powinienem się powstrzymać , ale nie mogłem. Tak bardzo brakowało mi Niny ???
Teraz jestem jakby z Marą. Nie chcę jej zranić. Jest mądra , zabawna , można z nią rozmawiać na każdy temat. Nie chcę , żeby to wszystko między Marą a mną się zepsuło...
- No..to tutaj - powiedziałem 
- Rany !!! Kropka w kropkę jak...- zaczęła Nina
- Anubisa... - przerwałem jej
- Tak... - powiedziała
- No to co ??? Wchodzimy ??? - zapytałem
Nina skinęła głową i otworzyłem drzwi.Chyba wszyscy słyszeli naszą rozmowę , bo jak tylko otworzyłem drzwi wszyscy już stali ,żeby przywitać Ninę.
 - Nina !!!!!! - krzyknęła Amber
- Amber !!! - krzyknęła Nina i przytuliła do siebie Ambs
Wszyscy zaczęli witać się z Niną. Co za miłe powitanie..
- Nina, jak dobrze Cię wiedzieć -  powiedziała Mara i podeszła do mnie , złapała mnie za rękę  , a potem się przytuliła i ją pocałowałem... jakoś tak wyszło...
Nina popatrzyła na mnie dziwnym wzrokiem...Amber jej nie powiedziała...
- Fabian. Potem będzie " Mabian Time". - powiedziała Patricia
- Nie rozumiem... - powiedziała Nina
- Oj...- powiedziała Amber - zapomniałam Ci powiedzieć.. bo to nie było oficjalne...
- Amber ?? - zapytała Nina
- Fabian i Mara są razem !!! - krzyknęła Amber
Nastała cisza. Widziałem lekki smutek na twarzy Niny. Tylko niby ja jestem winien ??? A kiedy od tak sobie zniknęła to co ???
- Cieszę się. - powiedziała Nina - To ja... pójdę się rozpakować...
Może i głupio wyszło... To nie powinno się stać



---------------------------------------------------------------------------

Już w piątek kolejny odcinek... mam nadzieję , że Wam się spodoba. 
Natalia 




































 

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie świetne. Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga ! SPAM
    " To nie tak, jak myślisz".... Jeśli chcesz dowiedziec się co potoczyło się, co potoczy między fabiną , zapraszam na nowy odcinek mojego autorstwa.. http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/04/28-odcinek-to-nie-tak-jak-myslisz-by.html

    OdpowiedzUsuń