niedziela, 14 kwietnia 2013

Film?+Przeprosiny...

Hey kochani!Przepraszam , że tak długo nie pisałam ale mój komputer się zepsuł i musiałam dać go do naprawy!
Oglądaliście już ostatni odcinek tda??
To chyba najlepsze zakończenie sezonu!
I ta scenka Peddie była nieziemska

Na House of Anubis Wiki piszą , że według TV.com 90 minutowy film ma mieć premierę 1 czerwca!

Oto fakty dotyczące , że takowy film może będzie:

Niedawno Alexandra Shipp dodała na Twittera zdjęcie na którym widnieje ona i Bobby Blockwood! Z kilku źrodeł wiem , że Bobby prawdopodobnie ma wystąpić w filmie.

Tasie Lawrance dodała zdjęcie na którym wraz z Alex Shipp są w balowych sukienkach.W filmie ma być bal
BBPfW-BCUAA8mlV.jpg
Tasie dodała również zdjęcie z dnia kręcenia w lesie!Sceny w której Mara jest w lesie nie było
D0c03bda5fe211e29ad022000a1f9a79_7.jpg
Trochę nadziei na film jest i trzymajmy się jej.

Cóż ostatnio maleje liczba komci! I zastanawiam się czy by nie odejść!Jeśli chcecie bym została to napiszcie jakiś komentarz!

Bella

7 komentarzy:

  1. Nie odchodź!Też mam nadzieję że będzie ten film...

    OdpowiedzUsuń
  2. Malena pisze wspaniale`

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się : Nie odchodź! ;) Oby był ten film ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odchodź ! Proszę zostań. Ja nie zawsze mam czas, żeby komentować, ale czytam wszystkie twoje notki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam nadzeje ze będzie film

    OdpowiedzUsuń
  6. nie odchodż nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń