niedziela, 2 czerwca 2013

7 ,,Nowe pary nowe zagadki"

Patricia
Fabian był w komnacie z maską.Ale nie sam.Była z nim Joy.
-Joy co ty tu robisz?-zapytałam
-Fabian był przybity przybiegłam za nim tutaj-odpowiedziała.Spojrzałam na K.T widać było , że nie jest zadowolona nagłą pomocą Joy.Ja sama byłam zdziwiona przecież Joy odeszła z Sibuny.
-To ja już pójdę.Powodzenia.-powiedziała i poszła
-To było dziwne-powiedziała Willow.K.T podeszła do Fabiana i go przytuliła.
-To my już pójdziemy-powiedziałam i wraz z resztą wyszliśmy z tuneli.
-------------------------------------------
Gdy opowiedziałam Willow co się stało pomiędzy mną a Eddiem moja najlepsza przyjaciółka zaczeła skakać po pokoju z radości.
-To znaczy , że jesteście razem?-zapytała
-Nie.Znaczy jeszcze nie.Ale bardzo bym chciała abyśmy byli.
Po długiej rozmowie z Willow położyłam się spać i po kilku minutach zasnełam.Jednak mój sen nie należał do tych pięknych.
Stałam Obok Strażówki obok mnie stała Aurelia.Eddie z kimś walczył i przegrywał.Krzyczałam ale to na nic się nie zdało.Aurelia złapała mnie za rękę i obudziłam się z krzykiem.Musiałam się czegoś napić i wyszłam z pokoju kierują się do kuchni
Eddie
Znów miałem wizje chociaż mogło to by się wydawać snem bo spałem.Śniła mi się Pat i siostra Fabiana.Sen był bardzo realistyczny.Wstałem i poszedłem do kuchni się czegoś napić.Wychodząc z pokoju usłyszałem dzwięk tłuczącego się szkła z kuchni.Natychmiast poszedłem tam.Zapaliłem światło.Ujżałem Pat pochylającą się nad zbitą szklanką.
Patricia
Cała ja.Muszę zawszę coś zbić.Usłyszałam , że ktoś wchodzi do kuchni.Jednak nie przejmowałam się nim.Byłam bardziej zajęta kawałkiem szkła które wbiło się w moją rękę.
-Co się stało?-zapytał Eddie który właśnie do mnie podszedł
-Szklanka mi upadła-odpowiedziałam.
-Twoja ręka-chłopak złapał moją rękę.Syknełam z bólu.
-Chodz zaraz ci to opatrzę-powiedział i poprowadził mnie do jednej z szuflad z której wyją apteczkę.Ostrożnie wyją kawałek szkła z mojej ręki i szybko ją opatrzył zawiązując bandarz.
-Nie wiedziałam , że tak dobrze się na tym znasz-powiedziałam
-Kiedy dowiedziałem się , że jestem Osirionem Niny i muszę ją chronić przeszedłem kurs pierwszej pomocy tak na wszelki wypadek.-odpowiedział a ja się uśmiechnełam.Eddie uczynił to samo.Delikatnie położył swoją rękę na moim policzku.Spojrzeliśmy sobie w oczy.
-Wiem , że pytam o to w takiej chwili ale Czy zostaniesz moją dziewczyną?-Jego słowa bardzo mnie ucieszyły.Uśmiechnełam się
-Tak-odpowiedziałam.Eddie nie czekając dłużej pocałował mnie.Ten gest bardzo mnie ucieszył.Całował mnie z wielką czułością.Ja nie byłam mu dłużna.Po tym naszym nocnym spotkaniu wróciłam do pokoju i znów zasnełam
----------------------
Rano obudziła mnie Willow której na podłogę spadła figurka z Hawai.Uznałam , że nie ma co już się kłaść i poszłam do łazienki się ubrać.Po wykonaniu porannych czynności obie zeszłyśmy na dół do jadalni gdzie byli już wszyscy.
-Dzieńdobry-powiedziałyśmy i usiadłyśmy na naszych miejscach.Gdy tylko usiadłam Eddie który siedział obok mnie obją mnie ramieniem a ja się uśmiechnełam.Najwyraźniej wszystkich to zszokowało no oprócz Willow która z uśmiechem krzykneła
-Jesteście razem!Nareszcie-powiedziała i przytuliła się do nas
-Gratulacje-powiedziała K.T-A skoro już pora na wyznania to -popatrzyła się na Fabiana-Ja i Fabe's jesteśmy razem-znów zaczeliśmy klaskać i wiwatować.Po gratulacjach wyszliśmy do szkoły.Całą Sibuną szliśmy powoli.
-Słuchajcie miałam dziś dziwny sen-powiedziałam
-Ja też-powiedział Eddie.Okazało się , że mieliśmy ten sam sen.Z tym , że w śnie Eddiego Aurelia złapała jego za rękę.
-Zaczynam się już naprawdę bać-powiedziałam i poczułam jak Eddie obejmuje mnie ramieniem i przytula.
-Zadzwonie dziś do mamy zapytam jak tam Aurelia-biedny Fabian.Doskonale go rozumiem.Bardzo martwi się o Aurelie.Jest z nią bardzo zrzyty.Jak Aurelia się urodziła chorowała na białaczkę.Na szczęście udało się ją wyleczyć.Pod szkołą stał Victor Pan Sweet i jak można było się spodziewać Mój Ojciec i Ojciec Fabiana.....
--------------------------------------------------
Moim zdaniem rozdział beznadziejny ale to pozostawiam już do dyskusji wam.
Widzieliście już może nowe promo filmu?Jest wspaniałe.Nie mogę się już doczekać!
W najbliższą  środę,czwartek i piątek mnie nie będzie ponieważ jadę na wycieczkę do Krakowa Zakopanego i Wieliczki.
Proszę o zadawanie pytań postaciom ponieważ już od dłuższego czasu nie znalazłam tam żadnego nowego pytania....
Z góry dziękuje za komentarze i pytania
Bella Martin

12 komentarzy:

  1. Wcale nie jest beznadziejny tylko super!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział świetny ! ^^ Nie moge sie doczekac nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski ;) Mam nadzieję, że dodasz szybko next'a

    OdpowiedzUsuń
  4. Banalny. "Oh tak jesteśmy parą znów ". następnym razem postaraj się chociaż troszkę wysilić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Dzięki za radę.Może następnym razem napisz mi swoim profilem a nie kontem anonimka.Chcę uwagi słuchać od kogoś kogo znam i wiem kim jest!

      Usuń
    2. Ale ja nie mam konta. Ale uwielbiam twoje opowiadania. Tylko na tym się zawiodłam. A po za tym mnie nie znasz.

      Usuń
  5. http://house-of-anubis-portal.blogspot.com/

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ja nie mam konta. Ale uwielbiam twoje opowiadania. Tylko na tym się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń