sobota, 8 czerwca 2013

8 ,,Ujrzałam , że trzyma w dłoni scyzoryk"

Patricia
Od ostatnich wydarzeń mineły 2 tygodnie.Przez ten czas nie udało nam się znaleźć nic konkretnego.Bardzo mnie dziwi , że ja i Eddie mieliśmy ten sam sen.Przez ostatnie dni nie śpie najlepiej.Mam bardzo złe sny.Co jest bardzo dziwne śni mi się nowa nauczycielka Denby.Wstałam i zeszłam na śniadanie.Wszyscy już byli i jedni przysmaki Trudy.Nic nie mówiąc usiadłam na swoim miejscu.Nagle wparował wściekły Victor
-Eddison Miller,Fabian Rutter,K.T Rush,Alfie Lewis oraz Willow Jenks!Wiem , że to wy byliście wczoraj w moim gabinecie-krzykną
-Co to nie my -powiedział Eddie
-Wiem , że to.Dziękuje panno Williamson za przekazanie informacji-stanełam jak wryta.Ja przecież nic Victorowi nie mówiłam.Victor odszedł pozostawiając Szczoteczki moim przyjaciołom.Reszta zdązyła już wyjść.
-Przysięgam , że nic Victorowi nie mówiłam-powiedziałam
-Jak mogłaś?-zapytała K.T
-Zdradziłaś nas-oznajmił Alfie
-Współpracujesz z nimi.Namówili cię prawda?-zapytał Fabian
-Nie nie namawiali.Przecież wiecie , że nigdy bym was nie zdradziła.
-Nie wiem czy mogę ci ufać-powiedział Eddie.-Z nami koniec-Nie mogłam uwierzyć , że w jednej minucie mój świat się zawalił.Wziełam torbę i wybiegłam z jadalni.
Willow
Nie wieżę.Pat nigdy by nas nie zdradziła.W tedy nie poszła z nami do gabinetu bo była zmęczona tymi swoimi koszmarami.
-Myślałam , że można jej ufać-usłyszałam głos K.T
-Ona tego nie zrobiła-krzyknełam
-Willow nie widzisz ona z nimi współpracuje.Aurelia jest w niebezpieczeństwie-powiedział Fabian
-Nie jesteście prawdziwymi przyjaciółmi jeśli nie wieżycie w prawdę.Odchodzę z Sibuny.Pat także-wziełam marynakrę
-Pat i tak została już wyrzucona-usłyszałam K.T w holu.Nie zastanawiając się poszłam wprost do Wypalonego Drzewa gdzie była już moja przyjaciółka.Cała zapłakana.Ujrzałam , że trzyma w dłoni scyzoryk.Jej ręcę były pokrwawione.Cieła się.
---------------------------------------------------------------------
Zostaje!Nie wiem jak mogłam sobie pomyśleć o odejściu przez jeden głupi komentarz!Rozdział krótki ponieważ jest już późno a chciałam coś dodać.Jutro postaram się dodać drugą część!Na wycieczce było super!Mam pełno pomysłów na opowiadanie.Przyrzekam , że nie zmarnuje ich.Zachęcam do zadawania pytań postaciom jak i również do posłuchania mojego coveru piosenki Seleny Gomez Come&Get it
Kliknij aby posłuchać
Proszę komentarze odnośnie Coveru jak i opowiadania!

9 komentarzy: