wtorek, 4 czerwca 2013

Decyzja?

Hey kochani tu wasza Bella

Niestety ale jutro w czwartek i w piątek mnie nie będzie.Jadę na wycieczkę do Krakowa Wieliczki i Zakopanego!

Ostatnio zastanawiam się nad zawieszeniem
Pod moim ostatnim opowiadaniem pojawił się komentarz od anonimka który twierdzi , że opowiadanie jest banalne.Zerknełam na nie jeszcze raz i stwierdziłam , że ma rację.A więc po co pisać jeśli się to nie podoba.Jeszczę to przemyślę.
Chcę abyście wyrażały opinie na ten temat w komentarzach!

Bellla

11 komentarzy:

  1. Opowiadania są świetne
    BŁAGAM NIE ZAWIESZAJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź sie nie przejmuj anonimem!Świetnie piszesz!Pisz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, weź przestań. Ja na moim blogu też mam negatywne komentarze. W ankiecie dwie osoby zaznaczyły żebym usunęła bloga. I co? Ja tam się nie załamuje. Nie warto.
    Tą wiadomość napisał anonim a one zawsze są takie. Dlaczego? Ponieważ nie mają bloga i nie znają się na tym. Nie widzą ile musimy się męczyć nad napisaniem jednego głupiego rozdziału. Albo jak prowadzą bloga to piszą anonimowo żebyś ich nie "namierzyła"
    Ja kocham twoje rozdzialy i nie rozumiem zniesmacznenia anonimka.
    Mam nadzieję że dzięki tej ciut przydługaśnej notce przemysłaś wszystko i nie zawiesisz bloga a co gorsza - usuniesz.
    A jeżeli mi nie wierzysz że niektórym nie podoba się to co pisze to wejdź na mojego bloga o Peddie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przesadzaj. Ty i odchodzenie? pfff... Proszę Cię. Jeden głupi anonim i chcesz to wszystko skończyć? ja sama wiem jak to jest, bo przez to przechodziłam ;c A po za tym .. według mnie ten anonim ci po prostu zazdrości twojego talentu. Nie wie ile ty w to serce i pracy wkłądasz...

    Prosze Cię pisz dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie noc co ty weź przyklad we mnie i każdy negatywny komentarz obracaj w żart ja tak robie i po prostu olewam ich :) A ty piszesz świtnie nie ważne co myślą nie dorozwojki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie usuwaj! Masz świetnego bloga! Anonim to napisał, bo jest zazdrosny, że ty masz talent a on nie! Nie przejmuj się tym! On ma inne zdanie ale to ty decydujesz, czy chcesz dalej pisać. Zawsze znajdzie się ktoś, komu nie spodoba się twórczość innych (moja myśl jak to pisałam- "radosna twórczość":D) ! Mam nadzieję, że nie zawiesisz, bo twoje opowiadania są super! Historia wcale nie jest banalna! Jest świetna! Ps. Drogi Anonimie: zazdrość to pierwszy stopień do piekła! Czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawieszaj. Piszesz świetnie i każdy to wie. Nie pozwól żeby opinia jednej osoby zniszczyła to co kochasz robić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez wkładałam w moje scenariusze dużo pracy , ale nie wszyscy potrafili to docenić : / ALE MASZ NIE ZAWIESZAĆ !!! Świetnie piszesz. Musisz w to uwierzyć. Musisz zacząć wierzyć w siebie i swoje możliwości. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też jade na wycieczke do Zakopanego w czwartek i piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma swoją opinię, ale stanowczo twoje opowiadania są genialne, bo masz talent i potrafisz ciekawie pisać. Nie kończ i nie usuwaj nic, bo straci na tym duże grono odbiorców, których ciekawią i podobają się im twoje opowiadania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawieszaj ! Naprawde bardzo dobrze piszesz. Rozdziały są ciekawe. Mam nadzieje że nie zawiesisz i nie przejmuj się tym że tak napisał, bo wcale nie są banalne. ;)
    ~BlackAngel

    OdpowiedzUsuń