wtorek, 25 czerwca 2013

14 ,,Willow co się jej mogło stać?"

Willow
Martwiłam się Pat bardzo długo nie wracała do pokoju.Postanowiłam jej poszukać wyszłam z pokoju.
-aaaaaaaaa-usłyszałam krzyk Joy dochodzący z łazienki.Pobiegłam tam.Pat leżała zalana krwią na podłodzę.Joy była cała rozstrzęsiona.
-Co się stało?-zapytałam pełna strachu
-Nie wiem weszłam tu i ją zobaczyłam-powiedziała Joy przez łzy
-Biegnij po Trudy-krzyknełam i klękłam obok Pat
-Co się stało?-zapytałam przez łzy
Joy
Czym prędzej pobiegłam do salonu gdzie byli pozostali i Trudy
-Trudy Pat ona leży cała zakrwawiona w łazience!-Krzyknełam
-Co?-wszyscy oprócz K.T podniesli się jak oparzeni ze swoich miejsc siedzących
-Znalazłam ją tam.Willow z nią została
-Biegnij po Victora-powiedziała Trudy i biegiem udała się do naszej łazienki.Nie czekałam na nic więcej ruszyłam się w kierunku gabinetu dozorcy
Willow
Pat na szczęście oddychała.
-Paty-usłyszałam za sobą głos Dina.Chłopak wbiegł do łazienki i uklękł nad Pat
-Nie ma na co czekać dzwoncie na karetkę-Trudy zwróciła się w kierunku pozostałych.Jerome który zachował zimny umysł wyciągną telefon i połączył się z najbliższym pogotowiem.Po chwili przyszedł Victor zdziwiony wszystkim.
-Trudy przyjechała karetka-krzykną Alfie
Lekarze pobiegli do miejsca zdarzenia i porosili nas o wyjście z łazienki
-Willow co się jej mogło stać?-zapytał Eddie.Jeszczę go nie widziałam w takim stanie był cały we łzach wszyscy oprócz Jerome i K.T która nawet się tu nie pokazała byliśmy.Po chwili lekarze wyszli niosąc Pat na noszach.
-Nie wiemy dokładnie co się mogło wydarzyć.Nie chciała popełnić samobójstwa ja wcześniej myśleliśmy.Krew wzieła się ze skaleczeń związanych z rozbiciem szklanki-powiedział lekarz-Musimy zabrać ją do szpitala!
-Rozumiem-powiedziała Trudy-Czy mogę pojechać z panami?-zapytała
-Tak ale tylko jedna osoba-powiedział lekarz o odszedł
-Trudy ja też chcę jechać-krzyknełam jednocześnie z Eddiem i Dinem
-Przykro mi gwiazdki.Zadzwonie gdy będę coś wiedzieć-powiedziała Trudy i odeszła do karetki.
Eddie
Po odjechaniu karetki.Willow i Joy wybuchły głośnym płaczem.Ku mojemu zaskoczeniu Din przytulił do
siebie Willow co nie spodobało się Alfiemu.Nie mogłem dłużej patrzeć na to wszystko.Poszedłem do pokoju , usiadłem na łóżku a po moim policzku zaczełi spływać łzy.Pat musi przeżyć.Jeśli umrze to ja także!Nagle do pokoju wszedł Fabian
-Eddie nie wiem jak to odbierzesz ale po tym wszystkim wierzę , że Paty,Willow i Din mówili prawdę-powiedział Fabian
-Tak ja także o tym myślałem.Jesteśmy kompletnymi bałwanami.Daliśmy się zmanipulować K.T
-No właśnie skoro mowa o K.T to co z nią zrobimy?
-Nie wiem powiemy wszystko Alfiemu , udawajmy , że wszystko gra ale nie mówmy jej o tym czego się dowiemy a i trzeba jakoś powiedzieć i przeprosić Willow i Dina
Pat
Byłam na przepięknej łącę.Z jednej strony otaczał mnie las a z drugiej widać było przepiękny zamek.
-Musimy porozmawiać-usłyszałam za sobą odwróciłam się , nie mogłam uwierzyć kto właśnie stoi przedemną!
--------------------------------------------------
Hey hey kochani!
Przyznam , że to opowiadanie spodobało mi się.Pierwszy raz.

Dziś tak wcześnie ponieważ , nie poszłam do szkoły z racji braku autobusu. Jak tam u was?Będzie pasek?
U mnie niestety nie.Zabrakło paru punktów.
Mam nadzieję , że rozdział się podoba.Od dziś będę starała się wprawadzać zmiany na blog ponieważ już jutro mija rok odkąd go założyłam.!
Nowy śliczny szablon mam od Gaduły z Tego bloga

Proszę o zadawanie pytań postaciom gdyż już dawno żaden się nie pojawił KLIKNIJ tu aby przejść

Jutro pojawi się Urodzinowa notka
Pozdrawiam Bella

11 komentarzy:

  1. OMD&M!!! Kto za nią stoi? ;o
    Rozdział zadżybisty!!! *.*
    Już nie mogę doczekać się nowej notk <333
    Selcia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. super jak zawsze <3
    czekam na next i napisz go jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział <3 już nie mogę się doczekać następnego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko że ty masz bloga od 18 czerwca 2012 a jutro kiedy chcesz zrobić notkę urodzinową będzie 26 czerwiec 2013 spóźniłaś się koleżanko o jakiś tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem , że się spóźniłam ale nie miałam wcześniej czasu!

      Usuń
  5. super a niech gaduła będzie żyła

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNE
    Mam jedno pytanie. Czy tylko mi się zacina jak chcę wejść do poszczególnych zakładek ???

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny! <3 kiedy następny? :D

    OdpowiedzUsuń